60 Parsecs! – Review

Αρκετά παρσέκ μπροστά.

Το 60 Parsec! αποτελεί τη συνέχεια του 60 Seconds!, που καλύψαμε πρόσφατα. Κυκλοφόρησε το 2018 για PC, ενώ σταδιακά, μέχρι το 2020, πέρασε και σε όλες τις υπόλοιπες πλατφόρμες. Στη βασική δομή και όλο τον πυρήνα του παιχνιδιού, θα μπορούσε κάποιος να πει πως πρόκειται απλά για ένα 60 Seconds! που εκτυλίσσεται στο διάστημα.

Σε μια πρώτη ματιά, και ως προς τη γενικότερη εικόνα, δεν θα έπεφτε και πολύ έξω στην περιγραφή, όμως, στην πραγματικότητα, τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά και μάλιστα προς την σωστή κατεύθυνση. Καθώς το 60 Parsecs! έχει κάνει αρκετά

βήματα βελτίωσης σε τομείς που πραγματικά υστερούσε.

Εκεί λοιπόν που στον αρχικό τίτλο καταλήγαμε σε ένα πυρηνικό καταφύγιο, εδώ έχουμε λίγο μεγαλύτερη κλίμακα των πραγμάτων και της επικείμενης καταστροφής. Η αρχή του παιχνιδιού, μας βρίσκει σε μία βάση εξομοίωσης διαστημικού σταθμού, που έχει κάνει άνοιγμα προς το κοινό, με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκεί άνθρωποι από ανάμεικτες κοινωνικές ομάδες και ιδιότητες. Όταν ηχήσει λοιπόν η σειρήνα του πυρηνικού ολέθρου, δεν θα μαζέψουμε την οικογένειά μας, αλλά όποιον συνάδελφο μπορούμε, κονσέρβες φαγητού, καθώς και πρώτες ύλες για crafting.

Η έκρηξη που θα ακολουθήσει, καταστρέφει ολόκληρη τη Γη, και εμείς ίσα που προλαβαίνουμε να διαφύγουμε με τον πύραυλό μας, και να απομακρυνθούμε 60 παρσέκ από τον κατεστραμμένο πλέον πλανήτη μας, όπου και προσπαθούμε να επιβιώσουμε μέσα στο σκάφος.

Ένα πρώτο στοιχείο που διαφοροποιείται το Parsecs λοιπόν, συναντάται στους συντρόφους μας. Για τους λόγους που προαναφέραμε, ο καθένας έχει τη δική του σύντομη ιστορία, που καταλήγει σε τρία χαρακτηριστικά: ευκινησία, εξυπνάδα και δύναμη. Στηριζόμενοι σε αυτά λοιπόν, θα κληθούμε να πάρουμε (επιφανειακές) αποφάσεις σε πολλά σημεία του παιχνιδιού για το πώς θα τις χειριστούμε.

Εκτός από τα ατομικά στατιστικά, αλλαγές έχουμε και στην ατομική διαχείριση του κάθε επιβάτη. Αρχικά, έχει αφαιρεθεί η ανάγκη για νερό. Μια σοφή επιλογή, καθώς η διαρκής ανάγκη για τροφή και νερό δεν αργούσε να γίνει κουραστική. Πέραν αυτού, έχουμε όμως και μια προσθήκη στα στατιστικά του κάθε μέλους που πρέπει να συντηρήσουμε, αυτή του ηθικού. Εκτός λοιπόν από τη σίτιση, τη σωματική και ψυχική υγειά του καθενός, πρέπει να φροντίζουμε και για το ηθικό του πληρώματός μας.

Η μεγαλύτερη προσθήκη που συναντάμε βέβαια, δεν είναι άλλη από το crafting. Παρότι προσφέρεται στην πιο απλή σχετικά μορφή που θα μπορούσε, είναι πραγματικά το στοιχείο που βελτίωσε και ανέβασε ολόκληρο τον τίτλο στο σύνολό του. Καθώς αποτελεί αυτή τη μία έξτρα δραστηριότητα που μπορούμε να εκτελέσουμε, ώστε να υπολογίζουμε μια ακόμη παράμετρο για κάθε ήμερα που κυλά.

Εκεί που μέχρι πρότινος σκεφτόσουν απλά το αν θα έχεις να ταΐσεις το πλήρωμα και τον εαυτό σου, εδώ μπαίνει και ένας επιπλέον – και μάλιστα βασικότατης σημασίας- παράγοντας που πρέπει να διαχειριστεί ο παίκτης,

Η άλλη μεγάλη βελτίωση της σειράς βρίσκεται στις εξορμήσεις που θα στείλουμε το πλήρωμά μας. Εκεί που στον πρώτο τίτλο απλά επέλεγες ποιος και με τι εξοπλισμό θα βγει από το καταφύγιο για αναζήτηση εφοδίων, τώρα έχουμε ολόκληρους πλανήτες. Μετά από λίγες ημέρες, και αφού όλα έχουν κυλίσει ομαλά, θα προσγειωθούμε και σε ξένους πλανήτες.

Μέσα από την κεντρική κονσόλα του σκάφους μας, θα επιλέξουμε σε ποια από τις διαθέσιμες περιοχές τους, θα στείλουμε τα μέλη μας, ενώ θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν το είδος των κινδύνων που εγκυμονεί η κάθε μία, καθώς και το πόσες ημέρες θα χρειαστεί για να επιστρέψει.

Μέσα στη συνολική αναβάθμιση του τίτλου, δεν θα πρέπει να αμελήσουμε και την βελτίωση (για να μην πούμε διόρθωση, καθώς περί λάθους επρόκειτο), στην κίνηση των παικτών μέσα στη βάση για τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα που τρέχουμε γεμάτοι άγχος να συλλέξουμε υλικά, ανθρώπους και αντικείμενα για την επιβίωσή μας. Η απαράδεκτη κίνηση και προσπάθεια συγχρονισμού του χαρακτήρα με την κίνηση της κάμερας αποτελεί παρελθόν, και πλέον απλά κινούμαστε όπου θέλουμε και η κάμερα ακολουθεί και παρουσιάζει την πλήρη εικόνα που θα έπρεπε να έχουμε.

Όπως θα έχει γίνει αντιληπτό μέχρι τώρα, το 60 Parsecs! αποτελεί μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, και το μικρό πολωνικό στούντιο Robot Gentleman, επέδειξε εξαιρετικά αντανακλαστικά από τη μία κυκλοφορία στην επόμενη.

Η αίσθηση που αποκομίζει ο παίκτης που έχει ασχοληθεί και με τα δύο παιχνίδια, είναι ότι εντόπισαν ακριβώς τα σημεία που υστερούσε ο πρώτος τίτλος και όχι απλά τα διόρθωσαν, τα εξέλιξαν κιόλας. Παρότι λοιπόν το γεγονός πως και τα δύο παιχνίδια είναι μικρού βεληνεκούς κυκλοφορίες, και έχουν χαμηλό ταβάνι είναι η αλήθεια, δεν μπορούμε παρά να τους αναγνωρίσουμε τη δουλειά που έκαναν προς τη σωστή κατεύθυνση.

To 60 Parsecs! κυκλοφορεί για PS4, PC, Xbox One και Nintendo Switch από τις 18/12/20. Το review βασίστηκε στην έκδοσή του για το Xbox One, με review code που λάβαμε από τη δημιουργό του, την Robot Gentleman.

The post 60 Parsecs! – Review appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα