MS: Το Xbox Series S δεν θα κρατήσει πίσω τη νέα γενιά

Η Microsoft έκανε γνωστές νέες πληροφορίες σχετικά με την απόφασή της για τη δημιουργία του Xbox Series S, μίας οικονομικής πρότασης για την επόμενη γενιά.

Όπως έγινε γνωστό, η αμερικανική εταιρεία είχε την επιλογή να προχωρήσει περαιτέρω με το Xbox One X και στην

επόμενη γενιά, αλλά θα στερούνταν ορισμένες, νέες πτυχές, με τις οποίες η ίδια ορίζει τις νέες κονσόλες της, όπως είναι η νέα αρχιτεκτονική συστήματος “Xbox Velocity” και τα χαρακτηριστικά γραφικών “Ray Tracing” και “Variable Rate Shading” (VRS).

Όπως αναφέρει ο Andrew Goossen, System Architect της Microsoft στο Digital Foundry: “Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι υπάρχει μία υποδεέστερη κονσόλα στο σωστό σημείο τιμής, ώστε να μπορέσουμε πραγματικά να προωθήσουμε τη γενιά, αντί να την κρατήσουμε πίσω. Έχω ακούσει πως το Series S πρόκειται να κρατήσει πίσω την επόμενη γενιά, αλλά βλέπω πραγματικά πως την προωθεί, επειδή, με τη δημιουργία του Series S, θα έχουμε περισσότερα παιχνίδια σχεδιασμένα με τα χαρακτηριστικά της επόμενης γενιάς.”

Επιπροσθέτως, ο Goossen αναφέρθηκε και στο επίπεδο επιλογής της τιμής, χαρακτηρίζοντάς το ως μία μεγάλη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται οι κονσόλες, ακόμα και με τη μείωση του κόστους του πυριτίου, πράγμα που σημαίνει πως οι κονσόλες έχουν γίνει ιστορικά φθηνότερες, καθώς η επίδραση του παραπάνω γεγονότος δεν είναι το ίδιο σημαντική με παλαιότερα.

Εν συνεχεία, δεν παρέλειψε να κάνει και μία σύγκριση των Xbox Series S και One X, καθώς ανέφερε πως το πρώτο μπορεί να αναβαθμίζει τα παιχνίδια με τρόπους που το δεύτερο αδυνατεί, και, επιπλέον διαθέτει ορισμένες βελτιώσεις που είναι ανώτερες ακόμα και από τις αντίστοιχες του ισχυρότερου μοντέλου, του Series X, όπως είναι το Quick Resume, το οποίο ισχυρίστηκε πως είναι ταχύτερο στην κονσόλα χαμηλότερων προδιαγραφών.

Δεδομένης της διαφοροποίησης των δύο συστημάτων σε όρους επιδόσεων, η ταχύτερη απόδοση του Quick Resume στο Series S συγκριτικά με το Series X, ενδεχομένως να φαίνεται κάπως “περίεργη”. Ωστόσο, θα μπορούσε να βασιστεί στο γεγονός κατά το οποίο ορισμένα παιχνίδια θα έρχονται στο Series S με ειδικά σχεδιασμένες εκδόσεις, που θα προσαρμόζουν τις απαιτήσεις τους στις επιδόσεις της κονσόλας, αποσκοπώντας στη μείωση των όγκων δεδομένων τους σε σχέση με την αρχική τους έκδοση.

The post MS: Το Xbox Series S δεν θα κρατήσει πίσω τη νέα γενιά appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα