Αποχώρηση του Creative Director από το Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Όπως επίσης και ο Lead Narrative Designer του παιχνιδιού.

Έπειτα από την εκ νέου και εν μέρει απροσδιόριστη αναβολή που δέχτηκε πριν μερικές ημέρες στην κυκλοφορία του, οι Hardsuit Labs και Paradox Interactive -ομάδα ανάπτυξης και publisher αντίστοιχα- προέβησαν σε σημαντικές τροποποιήσεις στην ανάπτυξη του Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, απομακρύνοντας δύο βασικά άτομα από την ομάδα που έχει αναλάβει την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Όπως έγινε γνωστό, δεν αποτελούν πλέον

μέλη της ομάδας οι Lead Narrative Designer και Creative Director του παιχνιδιού, ονόματι Brian Mitsoda και Ka'ai Cluney, με τον πρώτο να έχει εργαστεί ως συγγραφέας και σχεδιαστής και για το πρώτο μέρος της σειράς. Η εν λόγω απόφαση πάρθηκε από την ηγεσία των Hardsuit Labs και Paradox Interactive, χωρίς παράλληλα να διευκρινίζεται η αιτία στην οποία οφείλεται.

Σε δηλώσεις που παραχώρησε στο rockpapershotgun.com, ο Brian Mitsoda ισχυρίστηκε πως το παραπάνω γεγονός αποτέλεσε σοκ για τον ίδιο και ότι ο ρόλος του ως Lead Narrative Designer στην ανάπτυξη του τίτλου έπαψε να υφίσταται ξαφνικά στις 16 του περασμένου Ιουλίου. Πιο αναλυτικά, ο ίδιος αναφέρει: "Εργαζόμουν στο Bloodlines 2 για περίπου 5 χρόνια. Η ιστορία και ο κύριος χαρακτήρας σχεδιάστηκαν αρχικά στον προσωπικό μου χώρο. Ήμουν επικεφαλής στην αφήγηση από την αρχή, δουλεύοντας αρκετές φορές πολλές ώρες την ημέρα και ορισμένες άλλες και Σαββατοκύριακα για να παραδώσω ένα διάδοχο στο Vampire The Masquerade: Bloodlines, και ποτέ δεν οδηγήθηκα να πιστεύω ότι δεν είχα επιτύχει. Είμαι ιδιαίτερα απογοητευμένος που δηλώνω ότι αυτό είναι το τέλος για εμένα επάνω στο project. Δεν ήμουν παρών στην συζήτηση που οδήγησε στην απόφαση για την καθυστέρηση της παραγωγής, και από όσα γνωρίζω, δεν υπήρχαν καθυστερήσεις που προκλήθηκαν λόγω της αφηγηματικής ανάπτυξης του Bloodlines 2." Στη συνέχεια, αναφέρει πως ήταν τιμή του που εργάστηκε επάνω σε αυτό το project, όπως και με πολλούς υπαλλήλους από το προσωπικό των Hardsuit Labs και Paradox.

Από την άλλη πλευρά, η ομάδα ανάπτυξης και έκδοσης του τίτλου αναφέρει μέσα από την επίσημη σελίδα του τίτλου στο διαδίκτυο, ότι εκτιμά τη συνεισφορά των Brian και Ka'ai που αποτέλεσε συντελεστικό παράγοντα στην καθιέρωση της πλοκής και του "σκοτεινού τόνου" του παιχνιδιού, και έχοντας συνεισφέρει παράλληλα στην εξασφάλιση της δημιουργίας ενός πραγματικού διαδόχου για το αρχικό Bloodlines, εκφράζοντας τις ευχές της για ό,τι καλύτερο στα μελλοντικά τους project.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η θέση που άφησε πίσω του ο Cluney καλύφθηκε από τον Alexandre Mandryka ως δημιουργικός σύμβουλος, με περισσότερα από είκοσι χρόνια εμπειρίας, έχοντας εργαστεί σε πολλαπλούς τίτλους από τις σειρές Assassin's Creed, Far Cry και Warhammer 40,000.

Το Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει σε μία απροσδιόριστη μέχρι στιγμής ημερομηνία εντός του 2021 για οικιακές κονσόλες τρέχουσας και επόμενης γενιάς, καθώς επίσης και σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

pcPS5Xbox One Series Xps4xbox one
Keywords
Τυχαία Θέματα