Με πλούσιο υλικό αφήγησης θα έλθει το Slitterhead

Το Slitterhead, ένας τίτλος τρόμου και το πρώτο project από την Bokeh Game Studio (μια ομάδα ανάπτυξης που αποτελείται από πρώην προγραμματιστές που είχαν δουλέψει επάνω στη σειρά Silent Hill -μεταξύ άλλων), θα περιλαμβάνει μια αφήγηση η οποία θα ξεδιπλώνεται από πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες, σύμφωνα με ένα νέο Q&A video

που κυκλοφόρησε από τη δημιουργό του.

Στο πρώτο από μια σειρά δύο μερών video, μπορούμε να δούμε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bokeh, Keiichiro Toyama, τον Game Director Junya Okura και τον παραγωγό Kazunobu Sato να συζητούν για το παράξενο project της εταιρείας, το οποίο προφανώς θα περπατά επάνω σε μια λεπτή γραμμή μεταξύ δράσης και τρόμου. Το Slitterhead δεν θα “μπει πλήρως στο horror genre”, λέει o Toyama. Και συνέχισε λέγοντας “(το Slitterhead) εκτείνεται σε πολλά genres όπου ο τρόμος εκφράζεται. Από εκεί, ήθελα να διευρύνω τη βάση των παικτών που θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στο παιχνίδι, συμπεριλαμβανομένων των παικτών που συνήθως δεν παίζουν παιχνίδια τρόμου. Ήθελα ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να απολαύσει τη δράση του, αλλά η ιδέα του οποίου δεν περιστρέφεται αποκλειστικά γύρω από την εξόντωση (kill) εχθρών”.

Όπως ίσχυε και με τις προηγούμενες δουλειές της ομάδας στα Gravity Rush και Silent Hill, το Slitterhead θα προσφέρει μια action εμπειρία τρίτου προσώπου, σύμφωνα με τον Okura, αν και δεν θα βλέπουμε απαραίτητα τα γεγονότα από την οπτική γωνία ενός μεμονωμένου χαρακτήρα. Το Forbidden Siren αναφέρεται ως παράδειγμα (ένας άλλος τίτλος στον οποίο δούλεψε η ομάδα), το οποίο είχε πολλές προοπτικές διαθέσιμες μέσω του μηχανισμού «sight-jack».

“Το Forbidden Siren είχε τον μηχανισμό του sight-jack, έναν κυριολεκτικό τρόπο για να δούμε από μια άλλη οπτική γωνία”, διευκρίνισε ο Toyama. “Υπήρχαν επίσης πολλοί playable χαρακτήρες που προσέφεραν την οπτική τους στην ιστορία, οπότε αισθάνομαι ότι υπάρχουν πολλά επίπεδα σε αυτήν την ερώτηση. Ωστόσο, πιστεύω ότι αυτή είναι μια πτυχή με την οποία νιώθω άνετα. Πιστεύω ότι φυσικά τείνω να πάω προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι επίσης παρόν στο παιχνίδι, οπότε να την περιμένετε”.

Τέλος να αναφέρουμε ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα έχουμε το δεύτερο μέρος του Q&A video τou Slitterhead. Να σημειώσουμε οτι μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί κάποια ημερομηνία ή περίοδος κυκλοφορίας του τίτλου, όπως επίσης και για ποιες πλατφόρμες θα γίνει διαθέσιμος.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο Q&A video, όπως και το reveal trailer του Slitterhead παρακάτω:

The post Με πλούσιο υλικό αφήγησης θα έλθει το Slitterhead appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα