Resident Evil 6

To τριο των Leon S. Kennedy, Chris Redfield και Jake Muller σε νέες περιπέτειες.


Η σειρά Resident Evil αποτελεί μια από τις μακροβιότερες στον χώρο των video games έχοντας κερδίσει μια θέση στην καρδιά εκατομμυρίων παιχτών ανά τον κόσμο. Το ομώνυμο παιχνίδι γέννησε το είδος των Survival

Horror games και αποτέλεσε μια από τις πιο μνημειώδεις δημιουργίες της Capcom. Τα δυο sequels που ακολούθησαν, τα Resident Evil 2 και Resident Evil 3: Nemesis, κινήθηκαν σε παρόμοιο πλαίσια, εντούτοις στην πορεία κάπου χάθηκε...η μπάλα.

Η Capcom είχε "μυριστεί" χρήμα στην όλη υπόθεση και από το διάστημα 2001 έως και το 2005 είδαμε να κυκλοφορούν διάφορα αμφιβόλου ποιότητας spin-offs (με εξαίρεση το Resident Evil Code: Veronica). To 2005 ήταν μια χρόνια σταθμός για την μετέπειτα εξέλιξη της σειράς, αφού το Resident Evil 4 μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως ένα "καθαρόαιμο" Third-Person Shooter. To horror στοιχείο άρχισε σιγά-σιγά να παραγκωνίζεται, με τους developers να προσανατολίζουν τις προσπάθειές τους στην ανάδειξη του στοιχείου της δράσης.

Το παράδοξο είναι ότι τόσο το Resident Evil 4, όσο και το sequel του, Resident Evil 5, ξένισαν αρκετούς από τους φίλους της σειράς. Στον αντίποδα, κατάφεραν να σημειώσουν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία από τους προκατόχους τους, δικαιώνοντας έτσι την Capcom. Αρκετούς μήνες πριν την κυκλοφορία του Resident Evil 6 η Capcom μας είχε προϊδεάσει ότι στο νέο κεφάλαιο της δημοφιλούς σειράς θα επιστρέψουν κάποια από τα στοιχεία των πρώτων παιχνιδιών. H ιαπωνική εταιρεία "βάφτισε" το νέο της δημιούργημα ως ένα "Dramatic Horror" game και δεν δίστασε να δηλώσει ότι το Resident Evil 6 θ' αποτελέσει το πρώτο σκαλοπάτι στη νέα εξέλιξη της σειράς.

Παρόλα αυτά, οι εντυπώσεις που σχηματίσαμε παίζοντας τα δυο demos του παιχνιδιού δεν ήταν οι καλύτερες. Αφενός γιατί η σειρά φαίνεται να έχει χάσει την ταυτότητά της κι αφετέρου γιατί η δουλειά των developers στον τεχνικό τομέα κρίθηκε ανεπαρκής. Χωρίς να μακρηγορούμε περαιτέρω, πάμε να δούμε τι προσφέρει η νέα αυτή πρόταση της Capcom και αν καταφέρνει ν' ανταποκριθεί στις προσδοκίες των οπαδών της σειράς.

Bio-Terror
To Resident Evil 6 κινείται στα Third-Person Shooter πρότυπα των δύο προκατόχων του. Στο campaign του Leon S. Kennedy και στο "κρυφό" campaign της Ada Wong που ξεκλειδώνει αφού πρώτα ολοκληρώσετε τα υπόλοιπα τρία, θα συναντήσετε ορισμένα από τα στοιχεία των τριών πρώτων παιχνιδιών της σειράς, όπως την επιβλητική ατμόσφαιρα, την επίλυση γρίφων και κάποιες αρκετά τρομακτικές σεκάνς που ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη. Στον αντίποδα, στα άλλα δύο campaigns, του Jake Muller και του Chris Redfield, η δράση και το ασταμάτητο πιστολίδι έχουν σαφώς τον πρώτο λόγο.

Τα γεγονότα του παιχνιδιού διαδραματίζονται χρονικά σε μια περίοδο έξι μηνών από τον Δεκέμβριο του 2012 έως τον Ιούνιο του 2013 και σε διάφορες τοποθεσίες της υφηλίου. Η πλοκή δεν εξελίσσεται ομαλά και θα πρέπει να ολοκληρώσετε όλα τα campaigns για να

Keywords
Τυχαία Θέματα