Bullet Run Review

Από το game overview στη σελίδα του Bullet Run: ένα team-based multiplayer παιχνίδι που φέρει τα καλύτερα στοιχεία των FPS, μαζί με μοναδικά επίπεδα εμβύθισης και προόδου του χαρακτήρα, πλήρης παραμετροποίηση κτλ. Είναι όμως έτσι;

Το Bullet Run διαδραματίζεται στο κοντινό μέλλον όπου η ανθρωπότητα έχει βάλει στο μενού της διασκέδασης ένα ιδιόμορφο reality TV game

show, στο οποίο οι παίκτες σκοτώνουν ο ένας τον άλλον για τα περίφημα 15 λεπτά δημοσιότητας που τους αξίζουν. Σε αυτό το reality καλούμαστε να πάρουμε μέρος και εμείς και να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να επιβιώσουμε αλλά και να αποκτήσουμε λεφτά και φήμη. Ξεκινώντας το παιχνίδι δημιουργούμε τον χαρακτήρα μας, χωρίς όμως οι επιλογές να ικανοποιούν, καθώς αυτά που μας δίνονται δεν είναι τίποτα άλλο από τέσσερα presets, η επιλογή ενός avatar και τρία διαφορετικά χρώματα δέρματος ! Αφού δημιουργήσουμε τον χαρακτήρα μας βρισκόμαστε σε ένα εύχρηστο, λιτό αλλά λειτουργικό μενού, όπου από εκεί έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες για το inventory, τα skills, το marketplace κτλ. Τα skills που διαθέτουμε χωρίζονται σε τέσσερις βαθμίδες, έχοντας δυο επιλογές σε κάθε μία (σύνολο οκτώ). Αυτές περιλαμβάνουν από healing, στήσιμο μικρών πυροβόλων, μέχρι και μικρά ρομπότ που είτε τα χειριζόμαστε εμείς, είτε σε αυτόματη λειτουργία μπορούν να εντοπίσουν τον αντίπαλο και να τον καθηλώσουν στη θέση του ή να του αποτρέψουν τη χρήση των δικών του skills.

Στο inventory βρίσκουμε τον εξοπλισμό μας με μια ενδιαφέρουσα καινοτομία: μπορούμε να έχουμε τέσσερα διαφορετικά presets. Τα presets χωρίζονται με τη σειρά τους σε primary / secondary weapons και supports ( χειροβομβίδες ). Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να είμαστε κατάλληλα εξοπλισμένοι και να προσαρμοστούμε σε κάθε περίσταση κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού έχοντας από πριν φτιάξει τα δικά μας presets. Για παράδειγμα, στο preset 1 να έχουμε οπλισμό για μακρινές αποστάσεις (sniper rifle), στο preset 2 shotguns μαζί με χειροβομβίδες καπνού κτλ. Μια άλλη καινοτομία του παιχνιδιού είναι τo taunt. Όταν ξεκάνουμε έναν αντίπαλο, μπορούμε να τον κοροϊδέψουμε, και αυτό λόγω τηλεθέασης. Το taunt είναι πολύ σημαντικό για να ανεβάσουμε τη φήμη μας, αλλά μπορεί να αποβεί μοιραίο καθώς κατά τη διάρκεια του animation του γινόμαστε εύκολος στόχος για τους αντιπάλους. Μην ξεχνάτε ότι είμαστε σε reality show και τέτοιες ενέργειες μας επιβραβεύουν με πόντους στο Style μας δίνοντας μας ένα μικρο boost στα credits που κερδίζουμε μετά από κάθε ματς. Το Style είναι μια λειτουργία αρκετά χρήσιμη και ενδιαφέρουσα, καθώς μας δίνει το κίνητρο να εξοπλίσουμε τον χαρακτήρα μας με αξεσουάρ που μπορούμε να αγοράσουμε από το marketplace. Όσο πιο ακραίος και “παρδαλός” είναι ο χαρακτήρας, σε συνδυασμό με kills που συνοδεύονται από taunt, τόσο μεγαλύτερα τα οφέλη που έχουμε μετά την ολοκλήρωση της αποστολής.

Ακόμα και μετά από τέσσερις ώρες grinding δεν θα έχετε ούτε το 1/3 από τα credits που χρειαζεστε για να κάνετε το χαρακτήρα σας σαν τους εικονι

Keywords
Τυχαία Θέματα