Εμπρηστική βόμβα προβοκάτσιας

Οι κύκλοι αποσταθερόποιησης, εντός και εκτός Ελλάδας, είναι οι μόνοι που θα έβγαιναν ωφελημένοι από ένα θανατηφόρο κτύπημα στο Μετρό της Αθήνας. Ακόμα όμως, κι’αν η βόμβα στο σταθμό του Αιγάλεω ήταν φτιαγμένη έτσι ώστε να μην εκραγεί -όπως και συνέβη άλλωστε- ο τρόμος που προκαλείται στους απλούς, αλλά άκρως αγανακτισμένους πολίτες,

είναι το μόνο που πέτυχαν οι δράστες.

Κατ’αρχήν, να ξεκαθαριστεί ότι οι εμπρηστικές βόμβες με εύφλεκτο υλικό, όπως βενζίνη, αποτελούν έως τώρα εξαιρετικά σπάνια μέθοδο για τις “αναρχικές” είτε “αριστερές” τρομοκρατικές οργανώσεις. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι βόμβες που βάζουν οι τελευταίες , είναι από γκαζάκια. Σε αυτές, πράγματι, πολύ συχνά έχουν βρεθεί μηχανισμοί πυροδότησης με ρολόγια ή χρονοδιακόπτες. Έχουν βρεθεί επίσης, μπιτόνια με βενζίνη που έχουν χρησιμοποιηθεί για κτυπήματα, αλλά όχι με τέτοιους πυροδοτικούς μηχανισμούς. Μια ματιά στα κτυπήματα που κατά καιρούς έχουν γίνει, αποδεικνύει του λόγου το αληθές (λίστα επιθέσεων http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=en&article_id=1196425). Ωστόσο, μια τέτοια εμπρηστική βόμβα σαν κι’αυτή στο Μετρό του Αιγάλεω, το περασμένο Σάββατο, η οποία είχε και μηχανισμό ρολογιού, καταγράφεται ίσως για πρώτη φορά.Η Αστυνομία διαρρέει ότι η συνδεσμολογία της μοιάζει με άλλους μηχανισμούς που είχαν βρεθεί προ τετραετίας σε εμπρηστικές υποθέσεις της εξαρθρωθείσας οργάνωσης «Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς». Μοιάζει. Όμως, ούτε οι αστυνομικοί βάζουν το χέρι τους στη φωτιά, αφού την ίδια στιγμή λέγουν ότι ερευνούν το ενδεχόμενο μιας νέας τρομοκρατικής οργάνωσης. Όπως και να’χει, όλα τα ενδεχόμενα είναι, προς το παρόν, ανοικτά.

Να σημειωθεί ότι οι διαρροές που συνδέουν επίθεση που έγινε το 2009 στον Ηλεκτρικό στην Κηφισιά, με αποτέλεσμα να καούν βαγόνια του Μετρό, ουδεμία ομοιότητα φαίνεται να έχει με την περίπτωση του Αιγάλεω. Η μόνη “σύμπτωση” είναι ότι οι δράστες τότε είχαν ντυθεί αποκριάτικα (αρχή Μαρτίου 2009), και τώρα έβαλαν τη βόμβα μέσα στην Αποκριά. Τότε όμως, αυτοί οι καμιά εικοσαριά “Καρνάβαλοι”, έβγαλαν τους επιβάτες από τα βαγόνια, και στη συνέχεια έριξαν μολότωφ και άλλα εύφλεκτα υλικά μέσα, με αποτέλεσμα να λαμπαδιάσει ο συρμός. Στην περίπτωση του Αιγάλεω, ωστόσο, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Αν εξαιρεθεί η πιθανότητα να ήταν σκόπιμα σκάρτη η βόμβα, από την κατασκευή της, για να μην σκάσει, τότε πρόκειται για πολύ σοβαρή ενέργεια. Πόσο μάλλον, αφού εάν δεν είχε γίνει αντιληπτή από το μηχανοδηγό και είχε εκραγεί στη διαδρομή, από το Αιγάλεω προς το αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, ήταν πολύ πιθανόν να υπήρχαν πολλά θύματα. Σε αυτή την περίπτωση, οι δράστες φαίνεται πως δεν ενδιαφέρονταν αν θα υπάρξουν θύματα ή όχι.

Μια επίσης, άκρως περίεργη επίθεση με εμπρηστικό μηχανισμό, από πολύ αποτελεσματικό και πιο εύφλεκτο μείγμα απ’ότι η βενζίνη, είχε γίνει πέρυσι το Μάρτιο στα γραφεία της εταιρείας που είχε αναλάβει την συντήρηση των ελικοπτέρων της ΕΛΑΣ. Τότε, ο στόχος των δραστών, που στη συνέχεια με κάποια επαναστατική ταμπέλα

Keywords
Τυχαία Θέματα