To Publicis Groupe CEE λανσάρει το «Vault»

Το Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης (CEE) λανσάρει το Vault, μία καινοτόμο λύση για τη βελτιστοποίηση της media επένδυσης, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Το Vault αξιοποιεί οικονομετρικά μοντέλα και αλγορίθμους ΤΝ, για να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με την κατανομή του προϋπολογισμού μάρκετινγκ, μεγιστοποιώντας έτσι την απόδοση των επενδύσεων τους και επιτυγχάνοντας καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Το

Vault είναι ένα multi-market εργαλείο που έχει αναπτυχθεί σε όλες τις οικονομετρικές εφαρμογές των αγορών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αξία στους τοπικούς πελάτες, καθώς και στους πολυεθνικούς πελάτες του Publicis Groupe στην περιοχή.

Μιλώντας για το Vault, η Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE, μεταξύ άλλων, δήλωσε: «Το Vault αποτελεί μια συνεκτική προσέγγιση για όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ σε διαφορετικούς κλάδους και σε κάθε αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης».

Το Vault περιλαμβάνει εκτιμήσεις, όπως brandpositioning, εποχικότητα, ημερολογιακά προωθητικά πλάνα και παράγοντες κόστους, παρέχοντας στους πελάτες αξιοποιήσιμες πληροφορίες προσαρμοσμένες στους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς τους στόχους. Τα βασικά χαρακτηριστικά του Vault περιλαμβάνουν: Γραφήματα Απόδοσης, Λειτουργικότητα προγράμματος και Μονάδα βελτιστοποίησης.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Publicis Groupe CEE,Vault