Νέα συνεργασία για Blend.app και Mediacube
16:38 16/5/2024
- Πηγή: Marketing Week
Η Mediacube επιλέχθηκε από το Blend.app με σκοπό την ανάπτυξη online στρατηγικής, εστιασμένη στην αύξηση των downloads της εφαρμογής της εταιρείας, καθώς και των paid subscriptions, αρχικά στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, με προοπτική επέκτασης και σε άλλες αγγλόφωνες αγορές.
Το Blend.app είναι μια εφαρμογή προγραμματισμού
Με εμπειρία 20 ετών σε πολυβραβευμένες στρατηγικές και επιτυχημένα projects, η Mediacube κλήθηκε να υλοποιήσει ένα στοχευμένο πλάνο online προώθησης, εστιάζοντας σε ενέργειες Performance για εφαρμογές (app promotion) μέσω Google ads και καμπανιών σε Facebook, Instagram, οι οποίες πλαισιώνονται και με τη δημιουργία κατάλληλων εικαστικών.
Keywords
νέα, blend, blend, online, downloads, performance, google, ads, facebook, instagram, www.facebook.com, www.google.gr, instagram, προγραμμα, αγορα, αυξηση, ετων, εφαρμογες, ads, αγορες, downloads, εφαρμογη, online, θεματα, performance
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Υψηλό ενδιαφέρον για «Φωτοβολταϊκά στη Στέγη» και «Φωτοβολταϊκά στο Χωράφι»
- Η MeliAlice για τον τόνο Geisha της Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ
- Σπ. Θεοδωρόπουλος: Αισιόδοξος για την πορεία των ελληνικών επιχειρήσεων και της οικονομίας - Να μην διασπαστούμε σε παλιά και νέα τζάκια
- Η BYD “συστήνεται” τηλεοπτικά στο ελληνικό κοινό με νέα καμπάνια
- Volvo expands its range of biodiesel-powered trucks
- Ν. Δένδιας: Ο αντί-drone "θόλος" απόλυτη προτεραιότητα για την Ελλάδα
- Αυτό το ναρκωτικό προκαλεί τους περισσότερους θανάτους από υπερβολική δόση στις ΗΠΑ
- 18 Μαΐου – Διεθνής Ημέρα Μουσείων: Με ελεύθερη είσοδο και εκδηλώσεις γιορτάζουν τα μουσεία
- Τράπεζα Πειραιώς: Υποστήριξη μαθητών στις πληγείσες περιοχές Έβρου και Θεσσαλίας στο πλαίσιο του «EQUALL»
- ΙΕΛΚΑ: Σταθερές οι τιμές των προϊόντων στα σουπερμάρκετ τον Απρίλιο 2024
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Νέα συνεργασία για Blend.app και Mediacube
- Η MeliAlice για τον τόνο Geisha της Κώστας Α. Παπαέλληνας Ελλάς ΑΕΒΕ
- 20 under 40 Media 2024
- SpearMind: H πρώτη εταιρεία επικοινωνίας με αποκλειστικά εργαλεία ΑΙ
- Την 4η Ιουλίου το Programmatic Advertising Conference
- Τη Γενική Διεύθυνση της Γρηγόρης αναλαμβάνει η Άννα Κολυβά
- Choose και Φυσικό Αέριο σε νέα καμπάνια
- Υλοποίηση spec για το brand Κύπρος
- Η Superfy δημιουργεί για το brand Kanavos
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΕΟΤ – SKY express: «Απογείωσαν» την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές
- Ρουμανία: Οι 170 ευρωπαϊκοί βίσονες που «εξολοθρεύουν» ρύπους 2 εκατ. αυτοκινήτων
- Πλήρη εφαρμογή των Συμφωνίας Πρεσπών ζητεί από την ηγεσία της Β. Μακεδονίας ο Γ. Γεραπετρίτης
- Σι - Πούτιν: Ο άξονας Πεκίνου - Μόσχας αποτελεί παράγοντα "σταθερότητας" και "ειρήνης"
- Aναβάθμιση ψηφιακών δεξιοτήτων μέσω του Προγράμματος «Ψηφιακός Μετασχηματισμός»
- Ικανοποίηση ΞΕΕ για το ευρωπαϊκό "φρένο" στις αθέμιτες πρακτικές της Booking
- Π. Τσακλόγλου: Η συμμετοχή στην κοινωνική ασφάλιση είναι υποχρεωτική και όχι εθελοντική
- Μπάμπης Βωβός: Ξανά στο σφυρί το κτίριο - "φάντασμα" στο Μαρούσι