Η Gen Z μεγαλώνει και θέτει την ψυχική υγεία στο επίκεντρο

Την αυθεντική ζωή της Gen Z στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη επιδιώκει να φωτίσει η συνεργασία μεταξύ του Publicis Groupe CEE και της GWI, μέσω της έρευνας «Η Νέα Εποχή της Gen Z». Σύμφωνα με τα κύρια ευρήματα της, η Gen Z «αγκαλιάζει» τα ώριμα στάδια ζωής.

Πολλοί παντρεύονται, γίνονται γονείς και γίνονται δυναμικά μέρος του εργατικού δυναμικού, επομένως τα ενδιαφέροντά τους κυμαίνονται σε ένα ευρύ και ποικίλο φάσμα, και οι εταιρείες θα πρέπει να επικαλούνται αυτά τα στοιχεία όταν απευθύνονται σε αυτή τη γενιά. Επιπλέον,

η ψυχική υγεία είναι στο προσκήνιο. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, η κακή ψυχική υγεία είναι ένα διαδεδομένο ζήτημα μεταξύ της Gen Z.

Είναι 89% πιο πιθανό από τον παγκόσμιο μέσο όρο να έχουν κάποιο θέμα ψυχικής υγείας, εκ των οποίων πολλοί θεωρούν ότι προκαλούνται από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όταν απευθύνονται σε αυτή την ομάδα μέσω των κοινωνικών δικτύων, οι εταιρείες πρέπει να δίνουν προτεραιότητα στην ευαισθητοποίηση για την ψυχική υγεία. Τέλος, πρόκειται για μια γενιά πρώτων υποστηρικτών. Σε ένα κορεσμένο τοπίο Μέσων Ενημέρωσης, συνήθως είναι δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή. Αλλά η Gen Z στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη είναι διαφορετική.

Οι περισσότεροι περιγράφουν τον εαυτό τους ως πρωτοπόρους υποστηρικτές της τεχνολογίας, δημοσιεύουν τακτικά αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα και σχεδόν το 80% αλληλεπιδρά ταυτόχρονα με μέσα τόσο μακράς όσο και με μικρής διάρκειας. Για να διατηρήσει ένα brand την προσοχή αυτής της ομάδας, η αξιοποίηση μιας ποικιλίας νέων αλλά και υφιστάμενων format είναι το «κλειδί». Σημειώνεται ότι η έρευνα περιλαμβάνει στοιχεία που προέρχονται από την online έρευνα της GWI σε χρήστες διαδικτύου ηλικίας 16-64 ετών, χρησιμοποιώντας δεδομένα από την τρέχουσα τριμηνιαία παγκόσμια έρευνα της σε 7 αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης: Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία και Ρουμανία.

Keywords
Τυχαία Θέματα