Στον «αέρα» η νέα in-house καμπάνια του Shopflix

On air βρίσκεται από χθες η νέα καμπάνια του Shopflix, με μήνυμα «Αυτοί που ξέρουν λένε Shopflix» και πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Ουγγαρέζο. Η κεντρική ιδέα βασίζεται στο γεγονός ότι το κοινό στρέφεται συχνά σε κάποιον που εμπιστεύεται, όταν χρειάζεται να πάρει κάποια απόφαση, με το Shopflix να αναθέτει τον ρόλο αυτών των «ειδικών» στον Δημήτρη Ουγγαρέζο.

Το σενάριο της νέας καμπάνιας θα ξεδιπλωθεί σπονδυλωτά με μία σειρά σποτ, όπου o πρωταγωνιστής θα υπενθυμίζει στο κοινό τους λόγους για τους οποίους το Shopflix, θα έπρεπε να αποτελεί την πρώτη επιλογή για τις ανάγκες του.

Στόχος της καμπάνιας είναι να εικονοποιηθεί ο κατεξοχήν ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας της πλατφόρμας. Η καμπάνια δημιουργήθηκε in-house και θα επικοινωνηθεί μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και digital μέσων επικοινωνίας.

Keywords
Τυχαία Θέματα