Body Care Products: Clean beauty, βιωσιμότητα και ευαισθησία κερδίζουν στον κλάδο

Αν τα μάτια είναι ο «καθρέφτης» της ψυχής μας, τότε το δέρμα θα λέγαμε πως «καθρεφτίζει» την υγεία μας, στην οποία εστιάζουμε περισσότερο, τα τελευταία έτη.

Σύμφωνα με έρευνα αγοράς της Mintel του 2022, το 33% των Αμερικανών ενηλίκων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί προϊόντα περιποίησης σώματος και χεριών πιο συχνά από ό,τι πριν έναν χρόνο, με την Olivia Guinaugh, Senior Analyst – Beauty and Personal Care της εταιρείας να αναφέρει πως έπειτα από ένα έτος αυξημένου άγχους που αφορούσε στην ασφάλεια και την περιορισμένη κοινωνική αλληλεπίδραση,

ορισμένοι ενήλικες επικεντρώνονται σε απλές διαδικασίες, όπως είναι η ρουτίνα της προσωπικής τους φροντίδας, ώστε να νιώσουν πως έχουν τον έλεγχο της σωματικής και ψυχικής τους υγείας.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα παγκόσμιων ερευνών, αναφορικά με το body care. H αγορά προϊόντων περιποίησης σώματος αναμένεται να καταγράψει CAGR 5,23% κατά το διάστημα 2022-2027, σύμφωνα με έρευνα της Mordor Intelligence. Επιπλέον, η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σχετικά με το skin care και η ανοδική ζήτηση για φυσικά και βιολογικά προϊόντα περιποίησης οδηγούν στην ανάπτυξη της εν λόγω αγοράς. «Η περιποίηση του σώματος είναι η νέα skin care τάση», τονίζει η Dr. Ejikeme, Founder & Medical Director, Adonia Medical Clinic. «Ορισμένες τάσεις περιποίησης του δέρματος θα καταργηθούν σταδιακά το 2023, επιτρέποντας να εστιάσουμε στον εαυτό μας ως σύνολο, οδηγώντας σε μια έξαρση της περιποίησης του σώματος. Τα προϊόντα που συνδυάζουν skin care και body care είναι ήδη σε άνοδο, αλλά η τάση αυτή θα γίνει μεγαλύτερη το 2024».

Οδηγός το skinification
Με την τάση του skinification να έχει, πλέον, επεκταθεί και στο σώμα, αρχίζουμε να συναντάμε σε κρέμες, ορούς και γαλακτώματα, hi tech φόρμουλες με ρετινόλη, ceramides, υαλουρονικό οξύ, πεπτίδια κ.ά., συστατικά με αντιγηραντική δράση που μέχρι πρόσφατα εμπλούτιζαν αποκλειστικά τις φόρμουλες των προϊόντων περιποίησης προσώπου. Παράλληλα, το clean beauty συνεχίζει να αποκτά ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές, οι οποίοι αναζητούν προϊόντα «καθαρά», χωρίς βλαβερά συστατικά, με ηθικούς τρόπους παρασκευής, που ακολουθούν τις αρχές της βιωσιμότητας από τις πρώτες ύλες και τις μεθόδους παραγωγής, μέχρι τη διανομή τους.

B for… βιωσιμότητα!
Συνεπώς, η βιωσιμότητα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA ολοένα και περισσότερων εταιρειών καλλυντικών, με στόχο να συμβάλλουν σημαντικά στη μετάβαση προς τη χρήση πιο βιώσιμων συστατικών και υλικών για την παραγωγή φυσικών καλλυντικών. Και σε αυτή τη μετάβαση, φαίνεται πως παίζουν σημαντικό ρόλο οι creators σε παγκόσμιο επίπεδο, ασκώντας επιρροή στη συμπεριφορά του καταναλωτή, σύμφωνα με νέα, παγκόσμια έρευνα της Unilever.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία συνεργάστηκε με την Behavioral Insights Team, με έδρα τη Βρετανία, προκειμένου να δημιουργήσει μια social πλατφόρμα, στην οποία παρακολούθησαν πώς 6.000 Βρετανοί, Αμερικανοί και Καναδοί καταναλωτές αντέδρασαν σε διάφορες μορφές περιεχομένου από 10 δημιουργούς. Η έρευνα, την οποία παρήγγειλαν τα brands Dove και Hellmann’s, αποκάλυψε ότι οι δημιουργοί είχαν τη μεγαλύτερη επίδραση στις «πράσινες» επιλογές για το 78% των συμμετεχόντων, ενώ ακολουθούσαν τα ντοκιμαντέρ, τα ειδησεογραφικά άρθρα, οι επιστημονικές έρευνες και οι κυβερνητικές καμπάνιες. Επίσης, βρέθηκε πως το 83% των ερωτηθέντων πιστεύει πως το TikTok και το Instagram είναι κατάλληλα μέρη για την ανεύρεση συμβουλών σχετικά με τη βιωσιμότητα.

Οδεύοντας σε «μονοπάτια» βιωσιμότητας και με όραμα έναν πλήρη κύκλο ηθικών επιλογών, η Korres έχει δημιουργήσει 6 διακριτά εργαστήρια -Soil Lab, Extraction Lab, Molecular Lab, Formulation Lab Design Lab και Recycle Lab-, ενώ, παράλληλα, συνεργάζεται με οργανισμούς ανά την ελληνική επικράτεια, για την παροχή των φυτικών πρώτων υλών, οι οποίες αποτελούν τη βάση των προϊόντων της.

«Σύμμαχος» ο φυσικός πλούτος
Με τη ζήτηση για φυσικά και βιολογικά προϊόντα περιποίησης να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, τα brands λανσάρουν νέα προϊόντα, προς αυτήν την κατεύθυνση. Τον Νοέμβριο του 2022, το Dove παρουσίασε τη νέα σειρά αφρόλουτρων Dove Care By Nature. Η νέα σειρά είναι εμπλουτισμένη με 5 εκχυλίσματα φυσικής προέλευσης, διαθέτει ήπιους καθαριστικούς παράγοντες, 92% συστατικά φυσικής προέλευσης και σύνθεση, η οποία, σύμφωνα με το brand, σέβεται το μικροβίωμα της επιδερμίδας.

Παράλληλα, η συσκευασία της έχει δημιουργηθεί από 100% ανακυκλωμένο υλικό. Η σειρά διαθέτει τρεις διαφορετικές παραλλαγές αφρόλουτρων και, συγκεκριμένα, τα Dove Care By Nature Uplifting με βούτυρο μάνγκο & εκχύλισμα αμυγδάλου, Dove Care By Nature Glowing με εκχύλισμα άνθους λωτού & νερό ρυζιού και Dove Care By Nature Awakening με πράσινο τσάι matcha & άνθη Sakura.

Επιπλέον, τον Ιανουάριο, η Korres παρουσίασε τη νέα προïοντική κατηγορία «Korres Herbarium Lab», στην οποία τα ελληνικά βότανα συναντούν την προηγμένη τεχνολογία που εισάγουν οι μεγαλύτεροι αρωματικοί οίκοι παγκοσμίως, προσφέροντας ισορροπία στο σώμα και το πνεύμα. Πρόκειται για μία ολιστική προσέγγιση, η οποία βασίζεται στην επίδραση που έχει το άρωμα στη φυσική και συναισθηματική ευεξία, αξιοποιώντας, παράλληλα, τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων.

Την κατηγορία Korres Ηerbarium Lab εγκαινιάζει φέτος η ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης σώματος με ελληνικό εκχύλισμα λεβάντας, με 4 προϊόντα: αφρόλουτρο, γαλάκτωμα σώματος, roll-on άρωμα σώματος και senses-calming mist. Σημειώνεται, τέλος, πως η εν λόγω σειρά ενσωματώνει την τεχνολογία Αromadream, που συνδέει τη δύναμη του αρώματος με την ανθρώπινη διάθεση και τη χαλάρωση. Έναν μήνα αργότερα, η εταιρεία παρουσίασε τις νέες προσθήκες στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιό της με τη νέα σειρά προσώπου και σώματος Γάλα Γαϊδούρας για ενυδάτωση, θρέψη και απαλότητα. Η σειρά περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα προϊόντα Γάλα Γαϊδούρας Ενισχυμένη Κρέμα Χεριών με Πρωτεΐνες Θρέψη + Ενυδάτωση, Γάλα Γαϊδούρας Αφρώδες Γαλάκτωμα Καθαρισμού και Τόνωσης και Γάλα Γαϊδούρας Απαλό Σαπούνι Καθαρισμού.

Από την πλευρά του, το Le Petit Marseillais, τον περασμένο Μάιο, παρουσίασε τη σειρά αφρόλουτρων Υψηλής Ανοχής για όλη την οικογένεια, με βιολογικό άνθος αμυγδαλιάς, βιολογική κυανή κενταύρια και βιολογικό έλαιο κάνναβης, παρέχοντας την απαραίτητη ενυδάτωση και φροντίδα για κάθε τύπο επιδερμίδας. Η νέα σειρά αφρόλουτρων Υψηλής Ανοχής περιέχει 10 συστατικά και 98% συστατικά φυσικής προέλευσης, έχει άρωμα χωρίς αλλεργιογόνα, ενώ είναι χωρίς θειϊκά άλατα και χρωστικές. Παράλληλα, η σειρά διατίθεται σε ανακυκλώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία.

Με τη δύναμη των podcasts
«Χτυπώντας» στον παλμό της αγοράς, όπου τα podcasts κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος με φανατικούς ακροατές, η Apivita υποδέχθηκε το 2023 με το «Queen Within», ένα podcast 8 επεισοδίων, αφιερωμένο στην ομορφιά, με 8 γυναίκες που έχουν ως σκοπό να θυμίσουν πόσο σημαντικό είναι να αφιερώνουμε καθημερινά χρόνο στον εαυτό μας. Στα 8 επεισόδια της σειράς, μίλησαν οι Βανέσα Αρχοντίδου, Eυαγγελία Ιρίσα Ντεμίρη, Στέλλα Κάσδαγλη, Kατερίνα Κατώπη Λυκιαρδοπούλου, Αρετή Καφαντάρη, Aλεξία Κωτσή, Μαριλένα Πατέρα και Mαριάννα Ράππου.

Επιβραβεύοντας τον πελάτη
Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, 84% των πελατών είναι πιο πρόθυμοι να επιλέξουν ένα brand που εφαρμόζει πρόγραμμα επιβράβευσης. Θέλοντας, λοιπόν, να επιβραβεύσει τους πιστούς πελάτες της, τον Οκτώβριο, η Korres λάνσαρε ένα νέο δωρεάν App, το Korres Circle, το οποίο επιβραβεύει όλους όσοι μοιράζονται τις ίδιες αξίες με το brand και επιλέγουν τα προϊόντα Korres.

Τα Korres Circle μέλη κάνουν τις αγορές τους αφού συνδεθούν με το αγαπημένο τους φαρμακείο και ξεκινούν τον κύκλο τους με τοv Olive Circle, κερδίζοντας ένα full-size δώρο και πόντους που οδηγούν στους επόμενους κύκλους, Brown, White και Blue, ξεκλειδώνοντας κάθε φορά περισσότερες εμπειρίες και προνόμια. Παράλληλα, μέσω του Korres Circle, τα μέλη της «οικογένειας» Korres στηρίζουν το δίκτυο ηθικών συνεργασιών με Έλληνες καλλιεργητές, τις zero-waste εκχυλίσεις των βοτάνων, τις sustainable διαδικασίες παραγωγής και τις βιώσιμες συσκευασίες.

Επικοινωνία που «μιλά» στην ψυχή μας
Dove: Στον τηλεοπτικό «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια για το Dove Self-Esteem Project, στην οποία παρουσιάζεται πώς οι τοξικές συμβουλές στα social media επηρεάζουν την ψυχολογία των κοριτσιών. Στόχος, να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση σε 250 εκατ. κορίτσια, βγάζοντας την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους.

Από τη φύση με αγάπη
Παπουτσάνης: Τηλεοπτική καμπάνια δημιούργησε η Παπουτσάνης για τα νέα αφρόλουτρα Karavaki, με βιολογικό εκχύλισμα από ελληνική καλέντουλα και γλυκό μανταρίνι, τα οποία, μάλιστα, λανσαρίστηκαν και σε ανταλλακτική συσκευασία Mono Green, 100% ανακυκλώσιμη.

Somatoline Cosmetic: Στον «αέρα» βρέθηκε νέα καμπάνια του Somatoline Cosmetic για το Gel εντατικού αδυνατίσματος σε 7 Νύχτες, που διαθέτει αλατούχο ωσμωτική σύνθεση, με κεντρικό μήνυμα «Λειτουργεί, το νιώθεις». Στο TVC έγινε, επίσης, αναφορά και στους νέους επιδέσμους αποσυμφόρησης.

Keywords
beauty, βιωσιμότητα, βιωσιμότητα, beauty, εν λόγω, skin, νέα, tech, δραση, dna, επιρροή, unilever, εταιρεία, team, instagram, korres, design, recycle, nature, awakening, apivita, queen, podcast, nielsen, circle, φαρμακεια, olive, white, blue, project, media, mono, green, leslie nielsen, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, τελος του κοσμου, awakening, instagram, apivita, βοτανα, δωρεαν, εδρα, ντοκιμαντερ, ομορφια, οξυ, προγραμμα, τα νεα, υαλουρονικο οξυ, υγεια, φυσικη, ψυχολογια, dna, unilever, αγορα, αρθρα, αλατα, ανθη, αρετη, αρωμα, αυτοπεποιθηση, αφιερωμενο, βρισκεται, γαλα, γινει, δερμα, διαστημα, δυναμη, δικτυο, δωρο, εγινε, εδαφος, εκχυλισμα, εν λόγω, επιρροή, ερευνα, ερευνες, εταιρεία, ετη, ετος, ευεξια, τεχνολογια, υαλουρονικο, ισορροπια, ματια, νερο, οικογενεια, οραμα, περιβαλλον, πρασινο τσαι, ψυχη, ρολο, σαπουνι, συγκεκριμενα, σειρα, σωμα, ταση, τσαι, φαρμακειο, φυση, φυσικα, φορα, green, αγορες, ασφαλεια, blue, white, circle, design, ελληνικα, επεισοδια, full, γλυκο, project, korres, media, mono, nature, nielsen, olive, podcast, recycle, size, skin, team, tech, υγειας, υλικο
Τυχαία Θέματα