Data analysis

Ποιο θα είναι το μυστικό επιτυχίας στο post-cookies τοπίο;

Όσο πιο βαθιά κατανόηση οικοσυστήματος μέσα στο οποίο καλείσαι να εργαστείς διαθέτεις, και φέρεις αποτέλεσμα, τόσο πιο κοντά βρίσκεσαι στην επιτυχία. Η ανταπόκριση του τελικού αποδέκτη στη διαφήμιση δεν μεταβάλλεται ιδιαίτερα από το αν έχει αποδεχθεί cookies ή όχι. Υπάρχει μεγάλος όγκος cookie-less inventory στην Ελλάδα, στον οποίο έχουμε την ευκαιρία ακόμα και σήμερα να «εκπαιδευτούμε» και η cookieless

era να μας βρει εξοικειωμένους.

Ποια τεχνολογία θα φέρει την επανάσταση στη δουλειά σας;

Αν ένα πράγμα αλλάζει την digital ζωή μας εν γένει και όχι μόνο αυτήν, είναι το ΑΙ. Είμαστε εξοικειωμένοι με τις αλλαγές και είμαστε ευπροσάρμοστοι, αλλά αυτό σίγουρα θα αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που βλέπουμε τον «digital κόσμο».

Πώς θα εξελιχθεί το Programmatic Adv. οικοσύστημα;

Σίγουρα θα πρέπει να ακολουθήσουμε πρακτικές που είχαν ατονήσει όλα αυτά τα χρόνια, όπως το contextual targeting. To χρησιμοποιούμε ήδη για την αποφυγή προβολής μιας διαφήμισης σε συγκεκριμένο content (brand safety/keyword blocking), τώρα θα ενταθεί η χρήση του στη στόχευση των διαφημίσεων. Σημαντική αλλαγή θα είναι σίγουρα η διαχείριση και η στόχευση σε επίπεδο subscriptions.

Από τι «κινδυνεύει» η ad επένδυση στα ψηφιακά Μέσα;

Δεν ξέρω αν κινδυνεύει αλλά σίγουρα το γεγονός ότι τα πάντα μπορούν να μετρηθούν σε αντίθεση με τα άλλα παραδοσιακά Μέσα κάνει πιο δύσκολη την απορρόφηση. Έχουμε 2 μέτρα και 2 σταθμά, αγαπάμε το volume που δίνουν η τηλεόραση και το ραδιόφωνο, αλλά στο digital αυτοπεριοριζόμαστε και αυτό γιατί εκεί μπορούμε να έχουμε άμεσα data «απόδοσης».

Ποιες γνώσεις οφείλουν να κατακτήσουν οι αυριανοί επαγγελματίες;

Το Α και το Ω είναι το Data analysis. Αυτό που είναι απαραίτητο στη δουλειά μας είναι η αναλυτική σκέψη. Η εξοικείωση με την τεχνολογία είναι επίσης απαραίτητη, όπως και οι γνώσεις προγραμματισμού είναι σημαντικό asset.

Keywords
Τυχαία Θέματα