Grey Athens | ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός | Τηλεόραση

Η ΙΔΕΑ Όλα εκείνα που κάνουν την αλυσίδα σούπερ µάρκετ ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός να ξεχωρίζει καθηµερινά για τους πελάτες της έχει σκοπό να αναδείξει η νέα καµπάνια της αλυσίδας, την οποία επιµελήθηκε η Grey Athens, εταιρεία του οµίλου Wunderman Thompson.

Παράλληλα, επιχειρεί, όπως αναφέρεται, να αναδείξει µέσα από τρεις ιστορίες, οι οποίες και μεταφέρονται από τις ισάριθµες ταινίες της καµπάνιας στην τηλεόραση και τα social media, «πόσο σύγχρονη µπορεί να είναι σήµερα η ανθρώπινη σχέση φροντίδας και υποστήριξης που έχει µε τους πελάτες» η αλυσίδα, όπως «αυτή ενός φίλου Κρητικού, που είναι κάθε ηµέρα δίπλα τους».

Η καµπάνια περιλαµβάνει τρία τηλεοπτικά σποτ, in-store υλικά και µηνύµατα σε digital και OOH. Στο πλαίσιό της, υλοποιήθηκε ευρύς ανασχεδιασµός σε κάθε επικοινωνιακό υλικό. Την παραγωγή των ταινιών ανέλαβε η Bright Shoe σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη.

Keywords
Τυχαία Θέματα