Grey Athens | ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός | Τηλεόραση
Η ΙΔΕΑ Όλα εκείνα που κάνουν την αλυσίδα σούπερ µάρκετ ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός να ξεχωρίζει καθηµερινά για τους πελάτες της έχει σκοπό να αναδείξει η νέα καµπάνια της αλυσίδας, την οποία επιµελήθηκε η Grey Athens, εταιρεία του οµίλου Wunderman Thompson.
Παράλληλα, επιχειρεί, όπως αναφέρεται, να αναδείξει µέσα από τρεις ιστορίες, οι οποίες και μεταφέρονται από τις ισάριθµες ταινίες της καµπάνιας στην τηλεόραση και τα social media, «πόσο σύγχρονη µπορεί να είναι σήµερα η ανθρώπινη σχέση φροντίδας και υποστήριξης που έχει µε τους πελάτες» η αλυσίδα, όπως «αυτή ενός φίλου Κρητικού, που είναι κάθε ηµέρα δίπλα τους».
Η καµπάνια περιλαµβάνει τρία τηλεοπτικά σποτ, in-store υλικά και µηνύµατα σε digital και OOH. Στο πλαίσιό της, υλοποιήθηκε ευρύς ανασχεδιασµός σε κάθε επικοινωνιακό υλικό. Την παραγωγή των ταινιών ανέλαβε η Bright Shoe σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ντροπή - Ντροπή
- Η βαθιά υπόκλιση Γεραπετρίτη
- Στ. Αγγελούδης: Θλιβερός επίλογος μιας κάκιστης παράστασης με πρωταγωνιστή τον Κ. Ζέρβα
- Άξιος της μοίρας του ο Ολυμπιακός
- Grey Athens | ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός | Τηλεόραση
- Ιταλία: Ισόβια κάθειρξη σε ζευγάρι Πακιστανών για τον φόνο της κόρης του
- Σε υψηλό 15 εβδομάδων το Χρηματιστήριο-Ξανά κοντά στις 1.300 μονάδες
- Έκθεση Γλυπτικής «Η Ζωογόνος Σμίλη» από τον Τιμολέων Τσίλη
- Οι εκκαθαρίσεις των ανωνύμων εταιρειών
- Πολυνομοσχέδιο: Έρχεται ειδική αποζημίωση για αστυνομικούς – Ποιους αφορά και με ποιες οι προϋποθέσεις
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Grey Athens | ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός | Τηλεόραση
- Αλλαγή δεδομένων στην έξοδο της ΕΡΤ από τη διαφήμιση: Μόνο οι διεθνείς χορηγοί θα διαφημίζονται στο Euro
- Leo Burnett Greece | Gillette | Τηλεόραση
- Νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της
- Τηλεόραση: Αύξηση 5% στη διαφημιστική δαπάνη για το 2024 – Τα κανάλια επιμένουν στη μυθοπλασία με… Σασμό 4 και Μάγισσα 2
- Περιεχόμενο, tech, μεγάλη οθόνη
- «Be impactful»
- Audio branding
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Grey Athens | ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός | Τηλεόραση
- Leo Burnett Greece | Gillette | Τηλεόραση
- Αλλαγή δεδομένων στην έξοδο της ΕΡΤ από τη διαφήμιση: Μόνο οι διεθνείς χορηγοί θα διαφημίζονται στο Euro
- Τηλεόραση: Αύξηση 5% στη διαφημιστική δαπάνη για το 2024 – Τα κανάλια επιμένουν στη μυθοπλασία με… Σασμό 4 και Μάγισσα 2
- Περιεχόμενο, tech, μεγάλη οθόνη
- Audio branding
- Νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της
- «Be impactful»
- Στον «αέρα» η χριστουγεννιάτικη επικοινωνία της Vodafone
- Η νευροεπιστήμη στην υπηρεσία του CX
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ερευνα: Ποια είναι η μάρκα στις μοτοσυκλέτες που αξίζει ένα δισ. ευρώ
- Κίνα: Εκνευρισμός στις πλατφόρμες για το ηλεκτρονικό εμπόριο
- ΕΣΠΑ: Πώς το πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα» ενισχύει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
- Οι εκκαθαρίσεις των ανωνύμων εταιρειών
- Η βαθιά υπόκλιση Γεραπετρίτη
- Οδεύουμε προς υψηλότερα επίπεδα τιμών
- Τι πρέπει να μάθει το Ισραήλ από τα παθήματα Βρετανίας και Αρμενίας
- Ντροπή - Ντροπή
- Το γαϊτανάκι τροποποιήσεων του Ποινικού Κώδικα συνεχίζεται
- Λεφτά και για το 2024 μπορεί να μην υπάρχουν...