H Amazon σε αναζήτηση first-party data από τους εκδότες

Η Reach, εκδότης του Ηνωμένου Βασιλείου, ξεκίνησε συνεργασία με την Amazon για την παροχή δεδομένων των χρηστών που θα βοηθήσουν τον αμερικανικό τεχνολογικό γίγαντα στη στόχευση της διαδικτυακής διαφήμισης. Αυτή η κίνηση έρχεται καθώς πλησιάζει η κατάργηση των third-party cookies στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome της Google και η Apple

επιδιώκει παρομοίως να τερματίσει αυτή τη μέθοδο παρακολούθησης της δραστηριότητας των διαδικτυακών χρηστών.

Οι διαφημιζόμενοι χρειάζεται να αναπτύξουν νέους τρόπους στόχευσης του διαδικτυακού κοινού, συνήθως χρησιμοποιώντας first-party data, contextual data ή συνδυασμό και των δύο. Η συμφωνία ανάμεσα στις Reach και Amazon θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να γνωρίζουν ποια άρθρα του εκδότη βλέπουν οι χρήστες, όπως αναφέρουν οι Financial Times. Στη συνέχεια η Amazon θα μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες για να πουλήσει πιο στοχευμένη διαφήμιση στα sites του εκδότη.

Θα χρησιμοποιήσει επίσης το Mantis, ένα εργαλείο brand safety, που ανέπτυξε η Reach και τροφοδοτείται από το IBM Watson, το οποίο μπορεί να κατανοήσει το πλαίσιο του περιεχομένου και να βοηθήσει στην ανάλογη τοποθέτηση διαφημίσεων.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα