In-house καμπάνια «Η τέχνη της γαστρονομίας» από το Δειπνοσοφιστήριον

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του Δειπνοσοφιστήριον, στο πλαίσιο της ανάληψης του μενού στο εστιατόριο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή. «Κρύβει εκπλήξεις. Έχει χρώμα και μορφή.

Λέει ιστορίες και δίνει νόημα. Χαρίζει έμπνευση και αναδεικνύει τη γεύση», αναφέρεται στο σποτ: «στο εστιατόριο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή η γαστρονομία είναι και αυτή μια μορφή υψηλής τέχνης».

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την in-house ομάδα της εταιρείας με creative director τον Θοδωρή Λαλάγκα και κειμενογράφο τον Μπάμπη Νικόπουλο, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Magik Pixel. Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση και στα social media της εταιρείας, ενώ άμεσα θα «τρέξει» και digital καμπάνια σε paid social κανάλια για έναν μήνα.

Keywords
Τυχαία Θέματα