Meteorites Creative Space | Εκδόσεις Ψυχογιός | Καμπάνια
13:42 28/7/2023
- Πηγή: Marketing Week
Η ΙΔΕΑ «Θέλω διακοπές μόνο σε κάμπινγκ. Είμαι vegan και ειρηνίστρια. Θέλω να διαβάζω βιβλία με δολοφόνους. Αυτό θέλω. Αυτό διαβάζω. Εσύ;» Το κοινό καλείται να απαντήσει στην πρωταγωνίστριά ενός εκ των έξι videos της καμπάνιας που δημιούργησε η Meteorites Creative Space για τις Εκδόσεις Ψυχογιός.
Με μήνυμα «Αν το θέλεις, το διαβάζεις», η καμπάνια αποτελείται από videos με πορτρέτα ανθρώπων όλων των ηλικιών, φύλων και τρόπων ζωής, συνοδευόμενα από supers που περιγράφουν μη στερεοτυπικές αλήθειες για τις αναγνωστικές τους συνήθειες.
Η καμπάνια αναπτύσσεται 360º σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media και σε digital και outdoor περιβάλλον. Την παραγωγή ανέλαβε η Marni Films σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Παπαθανασόπουλου.
Keywords
creative, space, ψυχογιος, creative, εκδοσεις ψυχογιος, εκδοσεις, space, ιδεα, vegan, videos, media, outdoor, films, βιβλια, ραδιοφωνο, τηλεοραση, εξι, ζωης, ιδεα, καμπινγκ, περιβαλλον, σκηνοθεσια, films, media, outdoor, θελω να, vegan, videos
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Προστασία δανειοληπτών - Υπ.Οικ.: «Προστασία στους πραγματικά ευάλωτους δανειολήπτες και όχι σε εκείνους που παριστάνουν τους φτωχούς»
- State Department: Positive signals for investments in Greece
- Τηλεόραση | Σύρραξη μεγατόνων στα media: Έρχεται «μορατόριουμ» μεταξύ Nova και Mega – ANT1;
- Πώς ο καφές στο γραφείο μπορεί να γίνει σύμμαχος στον δρόμο για τη βιωσιμότητα
- Ξανά στους πρωταγωνιστές της ελληνικής οικονομίας η Yara Ελλάς
- Αττική Οδός: Κλειστή η έξοδος της Λ. Κύμης προς Αεροδρόμιο από τις 22:00 στις 28/07 έως τις 06:00 στις 29/07
- Πούτιν: Τα λάθη της Δύσης ευθύνονται για τις υψηλές τιμές των τροφίμων
- «Ανακυκλώνω – ΑλλάΖΩ Θερμοσίφωνα»: Ανακοινώθηκαν οι δικαιούχοι
- Αυξήθηκαν 3,6% τα οδικά τροχαία ατυχήματα τον Μάιο
- Στην κοινότητα SWIFT η Profile Centevo μέσω της Amazon Web Services
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Meteorites Creative Space | Εκδόσεις Ψυχογιός | Καμπάνια
- Τηλεόραση | Σύρραξη μεγατόνων στα media: Έρχεται «μορατόριουμ» μεταξύ Nova και Mega – ANT1;
- Attention
- Το rebranding των κομμάτων
- Μονόδρομος η χρήση ΑΙ
- Νίκος Κακολύρης, Eurolife FFH: Πράξεις και μετρήσιμο όφελος για την κοινωνία
- Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, ΕΙΙΡΑ: «Θα αναδείξουμε με κάθε τρόπο τη δύναμη του ραδιοφώνου»
- Ιnfluencer economy: Nano-influencers, video content, UGC και άλλα «μυστικά» της επίδρασης
- Programmatic Advertising Conference 2023: Attention, relevance και context ενισχύουν το lifetime value
- Hellenic Responsible Business Awards 2023: Με αίσθημα ευθύνης και «πυξίδα» τη βιωσιμότητα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η ALUMIL ενισχύει την παγκόσμια δραστηριότητά της
- Χριστοδουλίδης: Θετικός ο Ε. Τατάρ σε από κοινού συνάντηση με τον γγ του ΟΗΕ
- Καλαμάτα: Μία σύλληψη για πρόκληση πυρκαγιάς από αμέλεια
- Το σιτάρι συμπαρασύρει τις τιμές των τροφίμων
- Σε λειτουργία η αναβαθμισμένη υποθαλάσσια ηλεκτρική διασύνδεση Κυλλήνης – Ζακύνθου
- Τι προϊόντα ομορφιάς ΔΕΝ χρειάζεστε στις διακοπές
- Απώλειες 29% στα έσοδα της Chevron - Πτώση και στα κέρδη για το β' τρίμηνο
- Πρώτος απολογισμός του ΕΛΓΑ για τις καταστροφές
- Συνελήφθη ένα άτομο στην Καλαμάτα για πρόκληση πυρκαγιάς από αμέλεια
- Attica Group: Ξεκινά στις 37/7 η περίοδος αποδοχής στη Δημόσια Πρόταση της Strix Holdings