Meteorites και Εκδόσεις Ψυχογιός δημιούργησαν τα «Εξωφιλαράκια»
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Meteorites Creative Space για τις Εκδόσεις Ψυχογιός, η οποία συνεχίζει το project «Βιβλία Χωρίς Εξώφυλλα». Η νέα καμπάνια, με τίτλο «Μαζί με τα παιδιά για έναν κόσμο χωρίς εξώφυλλα», έχει σκοπό να ανατρέψει τα στερεότυπα με τη βοήθεια παιδικών βιβλίων με έναν διασκεδαστικό για τα παιδιά και interactive τρόπο.
Στο πλαίσιο αυτό, τρεις ιστορίες της συγγραφέως Έλενας Αρτζανίδου, οι οποίες ομιλούν για τη διαφορετικότητα, έχασαν συμβολικά το εξώφυλλό τους και προσκαλούν τα παιδιά να ζωγραφίσουν τα λευκά εξώφυλλα με τον τρόπο που αυτά θέλουν. Πρωταγωνιστές σε αυτήν την καμπάνια είναι τα «Εξωφιλαράκια».
Τα βιβλία διατίθενται αποκλειστικά από τα κανάλια των Εκδόσεων Ψυχογιός (e-shop και βιβλιοπωλεία) και τα έσοδα θα στηρίξουν το έργο του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Το AI στο επίκεντρο του «Tourism of Tomorrow 2024» του ACT
- Πόσο πουλήθηκε σε δημοπρασία αυτό το υπέροχα ελληνικό Pony του 1980 (εικόνες, video)
- Τα προσόντα του καλού ευρωβουλευτή
- Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- EWA: Μια μοναδική ευκαιρία για γυναίκες επιχειρηματίες στον αγροδιατροφικό τομέα!
- Διασύνδεση POS-ταμειακών: Επεκτείνονται οι έλεγχοι και σε επιχειρήσεις με τζίρο κάτω του 1 εκατ. ευρώ
- Meteorites και Εκδόσεις Ψυχογιός δημιούργησαν τα «Εξωφιλαράκια»
- Αναδρομικά έως 50.000 ευρώ: Ποιοι συνταξιούχοι πληρώνονται στο τέλος Απριλίου-Δείτε αναλυτικά παραδείγματα
- Τραμπ: Με ελικόπτερα να τον ακολουθούν έφτασε στο δικαστήριο για την ιστορική δίκη του (vid)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το AI στο επίκεντρο του «Tourism of Tomorrow 2024» του ACT
- Meteorites και Εκδόσεις Ψυχογιός δημιούργησαν τα «Εξωφιλαράκια»
- Καμπάνια «Πάρε πόζα Kipos» από τη Cicero για τα Praktiker
- Στον «αέρα» νέα καμπάνια της Centro
- Συνεργασία NetU Hellas και Agrohellas
- Για πρώτη φορά τα energy και sport drinks του Lucozade στην ίδια καμπάνια
- Από την Beetroot η οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
- Εγκαίνια καταστήματος Georg Jensen από τη The Kompany
- Η DPAM στηρίζει τα Χωριά SOS
- Στις 25 Απριλίου το 2ο Corporate Affairs Forum
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Meteorites και Εκδόσεις Ψυχογιός δημιούργησαν τα «Εξωφιλαράκια»
- Καμπάνια «Πάρε πόζα Kipos» από τη Cicero για τα Praktiker
- Συνεργασία NetU Hellas και Agrohellas
- Στον «αέρα» νέα καμπάνια της Centro
- Εγκαίνια καταστήματος Georg Jensen από τη The Kompany
- Η Think Plus δημιούργησε για την ΕΤΕΜ ένα ταξίδι 50+ χρόνων σε μόλις 35΄΄
- Δικαίωση της El Sabor από το ΣΕΕ
- Διπλή βράβευση για το Bright Sky του Ιδρ. Vodafone
- Διάκριση του ομίλου Μοτοδυναμική στα Sports Marketing Awards 2024
- Πώς εξελίσσεται η νέα υβριδική καταναλωτική εμπειρία;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΔΥΠΑ: Στις 27 Απριλίου «Ημέρες Καριέρας» - Σε Αθήνα για γαλάζια οικονομία και Θεσσαλονίκη για ψηφιακή οικονομία
- ΕΕ: «Στρατηγικό συμφέρον η αμοιβαία επωφελής σχέση με την Τουρκία
- Οι ΗΠΑ αναχαίτισαν τέσσερα UAVs που εκτόξευσαν οι Χούθι
- «Αναρρώνει» το Bitcoin με ώθηση από το… Χονγκ Κονγκ
- Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα- Η σύνθεση
- Η… αναμονή στη Μέση Ανατολή «ηρεμεί» πετρέλαιο και φυσικό αέριο
- Σκρέκας: Συνεχίζονται οι έλεγχοι των τιμών- Έρχονται δύο Πασχαλινά Καλάθια
- Ατύχημα με τουριστικό λεωφορείο και τρόλεϊ στην Πανεπιστημίου- 6 τραυματίες
- Ανάκαμψη στη Wall Street μετά τα στοιχεία για το λιανεμπόριο
- Νέα Αριστερά: 18 νέες υποψηφιότητες για τις ευρωεκλογές