O Peter Economides μιλά για το σημείο διεπαφής Brand και Customer Service

Την Πέμπτη, 8 Ιουνίου από την κεντρική σκηνή του 18ου Ελληνικού Συνεδρίου Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, ο διεθνώς καταξιωμένος stategist στο marketing και το branding, Peter Economides, ιδρυτής της εταιρείας Felix BNI με διεθνή δραστηριότητα και έδρα την Αθήνα, θα αναπτύξει το σημείο διασύνδεσης και διεπαφής μίας επωνυμίας με το Customer Service.

Διαθέτει μακρά πείρα στον χώρο της διαφήμισης

και έχει διατελέσει ηγετικό στέλεχος σε θέσεις στη McCann-Erickson ανά τον κόσμο, πρόεδρος του ΔΣ του Make-A-Wish International με έδρα στο Φοίνιξ της Αριζόνα, ενώ είναι μέλος του ΔΣ του Los Angeles Greek Film Festival και του Washington OXI Day Foundation.

Έχει βραβευτεί με το Lifetime Achievement Award από το Hellenic Council of America. Το International Propeller Club της Αμερικής τον τίμησε με το Members’ Award of Excellence το 2018. Το έργο του έχει αναγνωριστεί από το αμερικανικό Κογκρέσο. Με αφετηρία το αξίωμα ότι «Το brand είναι η φήμη σου» θα εξηγήσει το πόσο σημαντικό είναι το ό,τι κάνει και ό,τι λέει ο κάθε εργαζόμενος, σε κάθε σημείο που έρχεται σε επαφή με τον πελάτη.

Σε αυτόν τον κόσμο, το brand χτίζεται από μέσα προς τα έξω, βασιζόμενο σε ένα δυνατό πιστεύω, με ένα ισχυρό σύστημα αξιών. Πληροφορίες και εγγραφές στο https://www.customerserviceconference.gr/.

Keywords
Τυχαία Θέματα