Promotional Marketing Awards 2023: Κωτσόβολος και Sales Promotion Center στην κορυφή των διακρίσεων!

Την Τρίτη 16 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε σε εορταστικό κλίμα, με την παρουσία 300 εκπροσώπων εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων, η τελετή απονομής των Promotional Marketing Awards, στο Ploes. Φιλοδοξία των βραβείων είναι να αποτελούν την πλατφόρμα μέσω της οποίας θα παρουσιάζονται όλες οι εξελίξεις στον τομέα του promotional marketing, συνεισφέροντας, ταυτόχρονα, στην αναβάθμισή του στη χώρα μας, κάτι που επιβεβαιώθηκε ήδη από την πρώτη χρονιά, αφού συγκέντρωσε έναν πολύ μεγάλο αριθμό υποψηφιοτήτων.

Τα βραβεία προέκυψαν

μέσω της διαδικασίας αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 28 εκπρόσωποι εταιρειών, θεσμικοί και ακαδημαϊκοί. Πρόεδρος της επιτροπής είναι ο Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, Διευθυντής MSc in Marketing Analytics, ΟΠΑ και Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Την απονομή παρουσίασε η δημοσιογράφος Μαρία Νικόλτσιου.

Τα Βραβεία της Χρονιάς
Σύμφωνα με την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων και την αντίστοιχη κατάκτηση βραβείων εκ μέρους των επιχειρήσεων, προέκυψαν και τα κορυφαία βραβεία του θεσμού. Ειδικότερα, Promotional Marketing Agency of the Year αναδείχθηκε η Sales Promotion Center, ενώ η Κωτσόβολος Dixons South East Europe κατέκτησε τον τίτλο Promotional Marketing Brand of the Year.

Platinum
Τα έργα που σημείωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα που διαγωνίστηκαν, κατέκτησαν το Platinum βραβείο της ενότητας. Στην ενότητα Promotional Marketing Strategies, τo Platinum Βραβείο πήρε η πρωτοβουλία της LeasePlan Hellas Single-Member S.A «Outdoor Activation στη Λαχαναγορά, για τη βιώσιμη επαγγελματική μετακίνηση | Ο έμπορος σε πρώτο πλάνο». Η Sales Promotion Center κατέκτησε 3 Platinum βραβεία ως εξής: Στην ενότητα Εxperiences με την πρωτοβουλία «Bulldog gin -Begin Bold!», στην ενότητα Objectives με το «Νουνού Μεγάλα Έργα» και στην ενότητα Digital, Social & Mobile με την υποψηφιότητα «Jacobs Battles | Team Freddo Vs Team Frappe».

Gold
Την πρώτη θέση στις κατηγορίες που διαγωνίστηκαν διεκδίκησαν πολλά έργα, με το πολυπόθητο Gold βραβείο να κερδίζουν οι Chapter 5 με έργα της Imperial Brands, The Coca-Cola Company και Coca-Cola 3E (σύνολο 8 gold βραβεία), η Sales Promotion Center για έργα που αφορούσαν τους Jacobs, Nounou, Bulldog Gin, La Vache Qui Ri, Sarantis (7 gold βραβεία), η West με έργα που αφορούσαν συνεργασίες με FrieslandCampina, ΟΠΑΠ, Ελληνική Εταιρεία Αναπτυξιακών Παιδιάτρων, Haribo (4 συνολικά gold βραβεία), ενώ ξεχώρισαν και οι συμμετοχές της Praktiker Hellas (3 gold βραβεία) και της Κωτσόβολος, Dixons South East Europe (3 gold βραβεία).

Από 2 Gold διακρίσεις απέσπασαν οι συμμετοχές των The Jones Generation Y, της Ιngroup Βuilding Solutions, Creating Ideas και του ομίλου Σαράντη.

Οι εταιρείες Epaphy, Prosperty και Τράπεζα Πειραιώς κατάφεραν να κερδίσουν από 1 Gold βραβείο η καθεμία.

«Σημαντικό και επίκαιρο το promotional marketing για επιχειρήσεις και καταναλωτές»
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, Διευθυντής MSc in Marketing Analytics, ΟΠΑ, Πρόεδρος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ανέφερε: «Γιορτάζουμε σήμερα την πρώτη απονομή των βραβείων του νέου θεσμού επιχειρηματικής αριστείας Promotional Marketing Awards. Τα Promotional Marketing Awards γνωρίζουν, από την πρώτη φορά, πολύ μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 150 υποψηφιότητες, γεγονός που τεκμηριώνει ότι πρόκειται για έναν θεσμό επιχειρηματικής αριστείας που πραγματικά έλειπε από την Ελλάδα.

Ο ρόλος του Promotional Marketing είναι εξαιρετικά επίκαιρος και επιδραστικός στο σημερινό περιβάλλον διαρκών και αλλεπάλληλων κρίσεων, όπου οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερη αξία από τις αγορές τους. Οι προωθητικές ενέργειες και καμπάνιες αυξάνουν αισθητά την αξία της μάρκας, τη συνδέουν πιο αποτελεσματικά με τους καταναλωτές και της δίνουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά. Τα Promotional Marketing Awards αναδεικνύουν Best Practices στον δυναμικό χώρο του Promotional Marketing που είναι, σήμερα όσο ποτέ πριν, σημαντικός και επίκαιρος για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές. Η αξιοσημείωτη επιτυχία της φετινής πρώτης διοργάνωσης υπόσχεται μία καταπληκτική συνέχεια για τον νέο θεσμό».

Πίνακας Νικητών

Keywords
Τυχαία Θέματα