To IAB παρουσιάζει το νέο CTV Privacy Compliance Report

Το Interactive Advertising Bureau (IAB) παρουσίασε το ενημερωμένο report σχετικά με τη συμμόρφωση με το απόρρητο στο περιβάλλον της συνδεδεμένης τηλεόρασης (CTV) υπό το φως της μεταβαλλόμενης πολιτειακής και ομοσπονδιακής νομοθεσίας περί απορρήτου.

Το «Project Crosswalk 2.0: Connected TV Compliance in a New Privacy Law Era» βασίζεται στο αρχικό report, εξετάζοντας πώς το CTV προσφέρει μοναδικές δυνατότητες, οι οποίες εξασφαλίζουν στο κοινό επιλογές σε θέματα που άπτονται των δικαιωμάτων απορρήτου, του τρόπου επεξεργασίας των προσωπικών πληροφοριών στη διαφήμιση στη CTV και των βέλτιστων πρακτικών, όσον αφορά τη συμμόρφωση στους κρατικούς νόμους.

Εξηγεί επίσης πώς το απαρχαιωμένο πλέον Video Privacy Protection Act του 1988 μπερδεύεται με τη διαφήμιση CTV.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα