Touchpoint Strategies: «Αξία για εμάς έχει μια δυνατή ιστορία»

Αυτή η ουσιαστική σχέση με το κοινό απαιτεί καθημερινή αφομοίωση των διεθνών τάσεων και παρακολούθηση των προκλήσεων του περιβάλλοντος αλλά, κυρίως, ενσυναίσθηση, ώστε οι άνθρωποι που ασχολούνται με την επικοινωνία να μπορούν να μπουν στα παπούτσια των πελατών τους, εξηγούν η Μαριτζίνα Καλογνωμά, Senior Account Director- Head of Brand Communication, ο Θοδωρής Καλαμάκης, Corporate Practice Director και η Βασιλική Σχίζα,

Account Director της Touchpoint Strategies.

MW: «Δεσμευόμαστε να δημιουργούμε και να διαχειριζόμαστε ιστορίες που αξίζουν να ειπωθούν». Αυτό αναφέρετε στο sites σας. Πώς προσεγγίζετε την επικοινωνία που δημιουργεί αξία για το κοινό-στόχο;

Μαριτζίνα Καλογνωμά: Στην Touchpoint Strategies γνωρίζουμε καλά ότι οι πελάτες δεν αγοράζουν υπηρεσίες. Αγοράζουν αξία. Αξία για εμάς έχει μια δυνατή ιστορία, μια ιδέα που αξίζει να ειπωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, για να προσεγγίσει, να αγγίξει και να πείσει το επιθυμητό κοινό. Το λεγόμενο storytelling και ο σχεδιασμός μιας content marketing στρατηγικής είναι πρωταρχικός μας στόχος για κάθε πελάτη που εκπροσωπούμε, καθώς με αυτό τον τρόπο καταφέρνουμε να στερεοποιούμε αφηρημένα concepts, να απλοποιούμε περίπλοκα μηνύματα, να δημιουργούμε συναισθήματα και να εμπνέουμε το κοινό. Δημιουργώντας άλλωστε ένα αφήγημα γύρω από ένα brand ή ένα προϊόν αυτό αυτόματα εξανθρωπίζεται και έρχεται πιο κοντά στον τελικό καταναλωτή. Οι ιστορίες που επικοινωνούμε είναι εκπαιδευτικές, καθολικές, οργανωμένες και αξιομνημόνευτες. Μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική προσπαθούμε να αναδείξουμε τις αξίες και το όραμα του κάθε brand και να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά το εκάστοτε μήνυμα με δημιουργικό και επιδραστικό τρόπο.

Ποια μέθοδο ακολουθείτε για να παραμένετε ενημερωμένοι για τις μεταβολές στις ανάγκες του κοινού;

Θοδωρής Καλαμάκης: Η Touchpoint Strategies αποτελείται από μια έμπειρη ομάδων στελεχών στον κλάδο της στρατηγικής επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων και πρακτικά δεν υπάρχει περιοχή για την οποία δεν υπάρχει γνώση ή περίπτωση που δεν έχουμε αντιμετωπίσει με επιτυχία. Όμως ανάλογα τις ανάγκες των πελατών μας η εμπειρία αυτή πρέπει κάθε φορά να πλαισιώνεται από νέα δεδομένα και να επικαιροποιείται. Για να το πετύχουμε αυτό, η αφομοίωση των διεθνών τάσεων και η παρακολούθηση των προκλήσεων του περιβάλλοντος που δραστηριοποιούμαστε πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας. Μόνο έτσι λειτουργούμε ως σύμβουλοι στρατηγικής και επικοινωνίας και προσαρμοζόμαστε άμεσα και αποτελεσματικά σε κάθε νέο περιβάλλον που δημιουργείται. Βασική μας επιδίωξη είναι αυτή η φιλοσοφία να διαπερνά όλα τα στελέχη μας, χωρίς στεγανά και πέρα από την εμπειρία και εξειδίκευση του καθενός.

Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε στους πελάτες σας και πώς προσεγγίζετε κάθε πελάτη;

Βασιλική Σχίζα: Στην Touchpoint Strategies εστιάζουμε στο να βοηθάμε τους εταιρικούς μας πελάτες και τα brands τους, να γίνουν ορατά στο σωστό κοινό, διαμορφώνοντας την κατάλληλη στρατηγική επικοινωνίας. Είμαστε μια ισχυρή ομάδα κορυφαίων στελεχών, με πολυετή εμπειρία στον κλάδο της επικοινωνίας και συνδυάζουμε διαφορετικές γνώσεις και χαρακτηριστικά, κάτι που μας δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μερικές από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας είναι Corporate & Brand Communication, Crisis Management, Strategy Consulting, Design Solutions, Influencers Endorsement και Digital & Social Media Communication.

Αυτό που μας έμαθε η επαγγελματική μας δραστηριότητα όλα αυτά τα χρόνια, είναι ότι η ενσυναίσθηση είναι το σημαντικότερο προσόν που πρέπει να έχουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με τη διαφήμιση και την επικοινωνία. Ενσυναίσθηση όταν εργάζεσαι σημαίνει να μπορείς να μπεις στο μυαλό, την καρδιά και την ψυχή του πελάτη σου. Να ακούς και να συγκεντρώνεις όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς, να κάνεις έρευνα για το κοινό που σε ενδιαφέρει, να δίνεις ολοκληρωμένες προτάσεις και εναλλακτικές και να μοιράζεσαι τα θετικά και τα αρνητικά κάθε επιλογής. Με αυτό τον τρόπο λοιπόν προσπαθούμε να προσεγγίζουμε τους πελάτες μας, με σεβασμό ώστε να χτίσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης. Άλλωστε όλοι όσοι έχουν διαχρονικά συνεργαστεί μαζί μας, γνωρίζουν ότι αυτά που μας ξεχωρίζουν είναι ότι βλέπουμε τη μεγαλύτερη και συνολική εικόνα, έχουμε πάντα προσέγγιση 360° με γνώμονα τη στρατηγική επικοινωνία, είμαστε αποτελεσματικοί, έχουμε αφοσιωμένη ομάδα με εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και κάνουμε πάντα το ένα βήμα παραπάνω.

Παράλληλα, η εταιρεία σας προχώρησε σε περαιτέρω ενίσχυση της ομάδας της. Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της ομάδας της Touchpoint Strategies, όπως έχει διαμορφωθεί αυτή τη στιγμή;

Μ.Κ.: Ανέκαθεν η Touchpoint Strategies διακρινόταν και βασιζόταν στη βασική της πολιτική ως προς την ένταξη επαγγελματιών με ευρεία γνώση, εξειδίκευση και διάθεση για εξέλιξη. Ένα βασικό κριτήριο της ένταξης νέων μελών είναι η εκπαίδευση αυτών ώστε να αντιμετωπίζουν τους πελάτες ως σύμβουλοι επικοινωνίας. Με στόχο λοιπόν την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, η ομάδα μας όντως ενισχύθηκε και επεκτάθηκε σε πολλούς και σε άλλους τομείς της επικοινωνίας. Έχουμε το δικό μας δημιουργικό τμήμα που εξυπηρετεί άμεσα τους πελάτες μας και εντάξαμε την digital ομάδα η οποία προσφέρει μία ευελιξία στις υπηρεσίες που προσφέρουμε με προτάσεις του σήμερα. Η ανάγκη της αγοράς για εξέλιξη και ένταξη διαφόρων ειδικοτήτων, μας ωθεί σε αυτή τη νέα πραγματικότητα που ζούμε που οι εξελίξεις είναι συνεχείς και γρήγορες. Ωστόσο, ένα σημαντικό στοιχείο της εταιρείας μας, η οποία προσφέρει ευελιξία και στρατηγική προσέγγιση στις σύγχρονες ανάγκες των συνεργατών μας, είναι η συμπόρευση με υπευθυνότητα προς όλους τους πελάτες μας. Στόχος μας είναι με βάση τις κοινές μας αξίες με τους πελάτες μας, να γινόμαστε η προέκταση της ομάδας τους, χρήσιμοι σύμβουλοι της κάθε τους ανάγκης και συνοδοιπόροι σε έργα και πρωτοβουλίες με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.

Ποιες θεωρείτε τις μεγαλύτερες τάσεις στον τομέα των δημοσίων σχέσεων αυτή τη στιγμή, και πώς αναμένετε να εξελιχθούν;

Θ.Κ.: Σίγουρα την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Κοινωνική Ευθύνη, η οποία πλέον διαθέτει τρεις πυλώνες που αλληλοσυμπληρώνονται: DEI (Diversity, Equity & Inclusion), CSR (Corporate Social Responsibility) και ESG (Environmental, Social & Governance). Όπως βλέπουμε καθημερινά δεν είναι πλέον αρκετό για τις εταιρείες απλά να εκφράζουν τις εταιρικές τους αξίες, γιατί πλέον οι καταναλωτές στέκονται πολύ γρήγορα απέναντι σε εταιρείες που δεν είναι ειλικρινείς στις προσπάθειές τους και το αποτέλεσμα μπορεί πραγματικά να βλάψει την εταιρική τους φήμη. Επομένως, εταιρείες που είναι συνεπείς και λειτουργούν με διαφάνεια σε ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία θα έχουν θετικό αντίκτυπο στους καταναλωτές.

Μια ακόμα τάση που φυσικά δεν γίνεται να παραβλέψουμε είναι οι ταχέως αναπτυσσόμενες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης. Μπορεί να υπάρχει μια ανησυχία για το πώς θα αλλάξει ο κλάδος, αλλά βασική μας επιδίωξη θα πρέπει να είναι το πώς η τεχνολογία αυτή θα βελτιώσει την καθημερινή ροή της εργασίας μας και πώς θα την κάνει πιο αποτελεσματική. Πώς θα κάνουμε πιο αποτελεσματική στην Επικοινωνία και θα κάνουμε τη διαφορά για τους πελάτες μας;

Πριν από δύο χρόνια περίπου η Touchpoint Strategies δημιούργησε ειδικό τμήμα Digital & Sοcial Media. Ποια ανάγκη ήρθε να καλύψει αυτό το τμήμα και ποια τα αποτελέσματα μετά από ένα χρόνο λειτουργίας;

Β.Σ.: Εν έτει 2023 μία επιχείρηση είναι αναγκαίο να έχει παρουσία στα digital Μέσα και οι πελάτες μας το γνωρίζουν πλέον πολύ καλά αυτό. Οι επιχειρήσεις στρέφονται και επενδύουν στο digital marketing, καθώς αναζητούν ευέλικτη προβολή με μετρήσιμα αποτελέσματα. Με στόχο να καλύψουμε πλήρως τις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών μας αλλά και να προσφέρουμε μία 360 στρατηγική επικοινωνία, κατέχοντας ήδη το expertise στο brand και corporate communication, αναβαθμίσαμε την ψηφιακή μας στρατηγική με τη δημιουργία ξεχωριστού τμήματος Digital & Social Media, που απαρτίζεται από έμπειρα στελέχη. Μετά από δύο χρόνια λειτουργίας του τμήματος, η Touchpoint Strategies έχει καταφέρει να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική, καθώς προσφέρει πολλαπλές υπηρεσίες, να βελτιστοποιήσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της και σταδιακά να αυξήσει τα κέρδη της.

Keywords
Τυχαία Θέματα