Αυθεντικότητα και διαφάνεια

Τι θα καθορίσει το μέλλον της σχέσης των brands με τα κοινωνικά δίκτυα;

Πιστεύω πολύ στην αυθεντικότητα και τη διαφάνεια. Και τα δύο χρειάζονται θάρρος από πλευράς των brands, αλλά θεωρώ πως αποτελούν την ειδοποιό διαφορά στο αχανές αυτό περιβάλλον πληροφορίας που μας κατακλύζει.

Ποια η άποψή σας ως προς το retail media advertising;

Σύμφωνα με το τελευταίο report της Magna για το 2023, ο τζίρος

των retail media παγκοσμίως θα αγγίξει τα $121 δις (+13% YoY), συμμετέχοντας δυναμικά στην πίτα καναλιών όπως το search, video, display. Αδιαμφισβήτητα πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία με πολλά οφέλη για τους marketers, ωστόσο ακόμα παρουσιάζει προκλήσεις. Μία από αυτές είναι η δυσκολία αξιολόγησης του ROI ανάμεσα σε πολλαπλά retail κανάλια εξαιτίας, τόσο του «κλειστού» περιβάλλοντος που ακόμα επικρατεί ανάμεσα στους retailers, αλλά και των διαφορετικών μεθόδων μέτρησης που ο καθένας αξιοποιεί. Ο όμιλος της IPG Mediabrands προσπαθεί με την ανάπτυξη δικού του εργαλείου να «ομογενοποιήσει» τη διαδικασία αξιολόγησης της απόδοσης, και συνεπώς να κατευθύνει ουσιαστικά τους διαφημιζόμενους ως προς την ορθή κατανομή του media budget τους.

Ποια skills θα κάνουν τη διαφορά στη δουλειά σας;

Στον κλάδο του digital marketing θεωρώ πως ένα από τα θεμελιώδη και ταυτόχρονα «υποτιμημένα» προσόντα είναι η δυνατότητα της αποτελεσματικής επικοινωνίας, γραπτά και προφορικά. Είναι κρίσιμο να μπορεί κανείς να μεταφέρει με σαφήνεια και ακρίβεια αυτό που σκέφτεται. Αμέσως η συνεργασία και οι διαπροσωπικές σχέσεις γίνονται ομαλότερες και αποδοτικότερες. Η ικανότητα αντίληψης και επίλυσης προβλημάτων, καθώς και η προσαρμοστικότητα, βλέπω στην πράξη πως διαφοροποιούν τα ικανά από τα εξαιρετικά στελέχη. Τέλος, πιστεύω στη συνεχή καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης, ειδικότερα και απαραίτητα σε θέσεις που απαιτούν διαχείριση ανθρώπων.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Αυθεντικότητα,afthentikotita