Με ξεκάθαρους στόχους

Οι προτεραιότητες του σύγχρονου καταναλωτή είναι… το κόστος ζωής και η εξοικονόμηση χρημάτων, προκαλώντας σημαντικές αλλαγές στην αγοραστική του συμπεριφορά. Ιδιαίτερη σημασία έχει και το αυξανόμενο ποσοστό των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για τον αντίκτυπο των αγορών τους στην κοινωνία, το κλίμα και τον πλανήτη, αλλά και για το τι ωφελεί την υγεία τους.

Το marketing μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στο θέμα της βιωσιμότητας γιατί… μπορεί να ευαισθητοποιήσει για διάφορες πτυχές της βιωσιμότητας (όπως για το αποτύπωμα στην κοινωνία ή το περιβάλλον), στοχεύοντας το κοινό στο οποίο απευθύνεται

κάθε φορά με το κατάλληλο μήνυμα, ώστε να είναι αποτελεσματική η επικοινωνία και να πείθει για τη σημασία που όλοι πρέπει να δίνουμε στο θέμα της βιωσιμότητας.

Ισχυρισμοί βιωσιμότητας χωρίς αποδείξεις είναι… επικίνδυνοι για τη φήμη της μάρκας και της εταιρείας που τους χρησιμοποιεί -και όχι μόνο, καθώς επηρεάζουν αρνητικά τη γνώμη του καταναλωτή ως προς την αξιοπιστία της διαφήμισης και των εταιρειών συνολικά.

Για να ξαναγαπήσουν οι καταναλωτές τη διαφήμιση πρέπει… να νιώθουν ότι τους σέβεται, ότι απαντά στις σημερινές τους ανάγκες, χωρίς υπερβολικές επαναλήψεις.

Η «συνταγή» για επιτυχημένο Influencer Marketing είναι… να υπάρχουν σαφείς στόχοι για το αποτέλεσμα που θέλουμε να επιτύχουμε, ώστε να γίνει επιλογή των κατάλληλων influencers. Ακόμα, να χτιστεί μια καλή σχέση μαζί τους και να λάβουν το σωστό brief, ώστε, το περιεχόμενο που θα δημιουργήσουν να «δένει» με το προφίλ τους, να είναι αυθεντικό και ενδιαφέρον για το κοινό τους και να εκπληρώνει τα ζητούμενα.

Οι βασικοί πυλώνες μίας επιτυχημένης PR καμπάνιας είναι… να έχει ξεκάθαρους στόχους και προσδιορισμένο κοινό-στόχο, καθορισμένο χρονοδιάγραμμα και πλάνο εκτέλεσης ανάλογα με τις ανάγκες και το διαθέσιμο budget και να μετρηθεί η αποτελεσματικότητά της. Φυσικά, θα πρέπει να είναι αυθεντική, καινοτόμα, ευθυγραμμιζόμενη με τις αξίες της μάρκας/εταιρείας και να προκαλεί το ενδιαφέρον, ώστε να μοιραστείς το μήνυμα. Σίγουρα δεν πρέπει να συγχέεται ως όρος με την εκάστοτε marketing καμπάνια, καθώς στόχος μιας PR καμπάνιας είναι η διαμόρφωση της δημόσιας αντίληψης και της κοινής γνώμης, και όχι απαραίτητα οι άμεσες πωλήσεις.

Keywords
Τυχαία Θέματα