ΑΙ και ανθρωποκεντρικό customer service, στο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Με κεντρικό θέμα «Human Centricity 2.0: Serving with Empathy & Artificial Intelligence», το Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών θα διεξαχθεί, στις 6 Ιουνίου, για 19η συνεχόμενη χρονιά, από την Boussias Events και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η τεχνητή νοημοσύνη, τα τελευταία χρόνια, έχει κάνει δυναμική είσοδο στην εξυπηρέτηση, παρέχοντας σύγχρονες λύσεις για την ικανοποίηση του πελάτη και την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν

σχετικά case studies από εφαρμογές AI και πρακτικές των επιχειρήσεων που προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα της εποχής, όπως κλιματική αλλαγή, ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, πληθωριστικές πιέσεις, κοινωνικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις κ.ά.

Το lineup των ομιλητών περιλαμβάνει διεθνείς και Έλληνες experts, όπως οι Blake Morgan, Customer Experience Futurist & Bestselling Author, Matias Undurraga Breitling, Enterprise Technologist στην Amazon Web Services, Tanya Van Gastel, AI and tech trends specialist, άρθρα της φιλοξενούνται σε Forbes, Wall Street Journal, BBC και China Daily, Alex Searle, Ιδρυτής της Humble Mind, storytelling & communications specialist με συνεργασίες σε όλο τον κόσμο, Καθηγητής Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Πάνος Δημάκης, Συγγραφέας-Μεταφραστής, συγγραφέας του μυθιστορήματος «Δεκαεπτά κλωστές», γνωστός και ως «Γεράκι» από το τηλεοπτικό παιχνίδι «The Chase», Σταύρος Καπερώνης, Επίκουρος Καθηγητής τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, UX/CX designer expert, Στέλλα Κάσδαγλη, συνιδρύτρια του Women on Top, Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kantar Ελλάδας, Γιώργος Ντατιανίδης, Customer Experience Director στην Pixelz, εταιρεία τεχνολογίας από τη Δανία, Ράνια Σεμερτζιάν, Communications consultant & Soft skills trainer και Κωνσταντίνος Στρούτζος, Hotel General Manager στο Avra Imperial Hotel και εμπνευστής του podcast «Revenue UnCut». Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές στο website του συνεδρίου: https://www.customerserviceconference.gr/.

Keywords
Τυχαία Θέματα