«Άνοιξε» η μάχη για το Champions League- έως τις 5 Δεκεμβρίου οι προσφορές για τα τηλεοπτικά δικαιώματα
Σε ρυθμούς Champions League μπαίνει η αντιπαράθεση ανάμεσα στις συνδρομητικές υπηρεσίας της Cosmote και της Nova. Η ΤΕΑΜ άνοιξε την πλατφόρμα για την υποδοχή προσφορών για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης
Στην πρώτη γραμμή διεκδίκησης παραμένει η Cosmote που διατηρεί εδώ και χρόνια δικαιώματα του Champions League ενώ το «παρών» αναμένεται να δώσει και η Nova, χωρίς ακόμα να έχει αποσαφηνιστεί αν θα μπει στη μάχη με αξιώσεις ή μόνο για να ωθήσει τον αντίπαλο σε υψηλότερη προσφορά.
Πρόκειται για ένα από τα πλέον prestigious και πολυδάπανα προϊόντα στην ευρωπαϊκή τηλεοπτική αγορά, ενώ το κόστος τω δικαιωμάτων για την τριετία αγγίζουν τα 110 εκατομμύρια ευρώ. Στην πιο πρόσφατη αναμέτρηση για την εξασφάλιση του Champions League, η Cosmote φέρεται να έδωσε περί τα 35 εκατομμύρια ευρώ για κάθε έτος της τριετούς συμφωνίας.
Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών από τα εγχώρια κανάλια λήγει στις 5 Δεκεμβρίου, ενώ δεν αποκλείεται να δοθεί και παράταση.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Καββαθάς: Πρωτόγνωρο να ισχύει αναδρομικά ο φόρος- Έρχονται λουκέτα
- «Δεν γίνεται κάθε χρονιά να έχουμε ρεκόρ στον τουρισμό»
- Χωρίς ΤΑΧΙ σήμερα η Αττική - Αντιδρούν στο φορολογικό νομοσχέδιο
- Τα μυστικά της Στρατηγικής Ηγεσίας στο επίκεντρο της νέας Εκπαιδευτικής Ενότητας του School of Leadership Practice
- Eurobank: Ισχυρή ζήτηση από ξένους επενδυτές, για το senior preferred ομόλογο, 500 εκατ. ευρώ
- Οι μυστικές διαπραγματεύσεις που οδήγησαν στη συμφωνία για την απελευθέρωση ομήρων από τη Χαμάς
- Με τη Ρωσία... απασχολημένη, η Τουρκία "πατάει γκάζι" στην κεντρική Ασία
- Sony: Αντιμέτωπη με αγωγή 7,9 δισ. δολαρίων για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης
- Terra Graeca: Small Farm to Market
- Χατζηδάκης: Πάνω από τους μισούς ελεύθερους επαγγελματίες δηλώνουν ζημίες ή μηδενικό εισόδημα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τηλεόραση: Ενιαίο μέτωπο των ιδιωτικών καναλιών κατά Nielsen και… ΕΡΤ
- Palowise: Πώς το web & social intelligence βοηθάει τα brands να πετυχαίνουν μεγαλύτερο ROI;
- «Άνοιξε» η μάχη για το Champions League- έως τις 5 Δεκεμβρίου οι προσφορές για τα τηλεοπτικά δικαιώματα
- Αναστασία Μανιατοπούλου, Καφεκοπτεία Λουμίδη: Το πρόσωπο της ανανεωμένης εικόνας των Καφεκοπτείων Λουμίδη
- Data analysis
- Branding, η επόμενη μέρα
- «Οι συνήθειες υπάρχουν για να αλλάζουν»
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- «Άνοιξε» η μάχη για το Champions League- έως τις 5 Δεκεμβρίου οι προσφορές για τα τηλεοπτικά δικαιώματα
- Τηλεόραση: Ενιαίο μέτωπο των ιδιωτικών καναλιών κατά Nielsen και… ΕΡΤ
- Data analysis
- Palowise: Πώς το web & social intelligence βοηθάει τα brands να πετυχαίνουν μεγαλύτερο ROI;
- Branding, η επόμενη μέρα
- Αναστασία Μανιατοπούλου, Καφεκοπτεία Λουμίδη: Το πρόσωπο της ανανεωμένης εικόνας των Καφεκοπτείων Λουμίδη
- «Οι συνήθειες υπάρχουν για να αλλάζουν»
- Χρύσα Βρούζη, ΑΒ Βασιλόπουλος: «Έχουμε δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο πακέτο retail media λύσεων»
- Retail Media: Τα brands ανεβαίνουν στο τρίτο μεγάλο «κύμα» της ψηφιακής διαφήμισης
- Zarena Kancheva, Rakuten Viber: Στόχος μας η δημιουργία ενός ισχυρού οικοσυστήματος υπηρεσιών
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Σκρέκας: Το υπ. Ανάπτυξης δεν επιδιώκει τον περιορισμό των προσφορών - Να είναι όμως πραγματικές
- Μητσοτάκης: Τα μέτρα ανασυγκρότησης σε Θεσσαλία και Εβρο
- “Μπόνους” ύψους 300 ευρώ: Νέα πληρωμή σήμερα από τη ΔΥΠΑ – Ποιους αφορά
- Eurobank: Προσφορές από 101 επενδυτές για το senior preferred ομόλογο
- Στο -3,5% η Εθνική - Πιέσεις από τις μετοχές του placement
- Θεσσαλονίκη: Φορτηγό έπεσε από γέφυρα
- Πλάκα: Μόνιμο «σπίτι» για το Αρχείο Καβάφη, στην οδό Φρυνίχου
- Κ. Μητσοτάκης: Η αποκατάσταση ζημιών θα ξεπεράσει τα 3,3 δισ. ευρώ - Οι πόροι του κράτους δεν είναι ανεξάντλητοι
- Η Καταΐμπ Χεζμπολάχ του Ιράκ λέει ότι αεροπορικό χτύπημα των ΗΠΑ σκότωσε πέντε μαχητές της
- Επτά γερμανικές επιχειρήσεις του κλάδου ενέργειας στη Θεσσαλονίκη