Από τη Soho Square το λανσάρισμα του Clinéa

Η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Soho Square Athens για το λανσάρισμα του Clinéa, του νέου clean beauty brand του ομίλου Σαράντη, είναι στον «αέρα» με κεντρικό μήνυμα το «Refill goodness».

Η καμπάνια εμπνέεται από το ίδιο τo Clinéa που αποτελεί έναν συνδυασμό επιστήμης και φύσης, κυκλοφορεί σε οικολογικές και επαναγεμιζόμενες συσκευασίες με ανταλλακτικές κάψουλες που συμβάλουν στη μείωση

του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και παρασκευάζεται κάτω από τις αυστηρές προϋποθέσεις μιας clean φιλοσοφίας ανάπτυξης προϊόντων, αποκλείοντας οποιοδήποτε συστατικό είναι επιβλαβές για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Επιπλέον, όλα τα προϊόντα Clinéa είναι vegan friendly και cruelty free και παράγονται με άρωμα χωρίς αλλεργιογόνα και βιώσιμες πρώτες ύλες. Η καμπάνια αποτελεί μια «ωδή» σε όλα όσα μας ξαναγεμίζουν καλό και παρουσιάζει ανθρώπους αληθινούς, σύγχρονους και διαφορετικούς, φωτεινούς και φρέσκους, συνειδητοποιημένους και δυναμικούς. Ανθρώπους κάθε ηλικίας που πιστεύουν πως ό,τι μας γεμίζει καλό, καλό είναι να ξαναγεμίζει. Ξανά και ξανά. Την παραγωγή ανέλαβε η Picky Productions και τη σκηνοθεσία η Ginesta Guindal.



Keywords
Τυχαία Θέματα