ΕνΕΑΠ & ΣΕΑΟΠ: Νέες οδηγίες ως προς την υπεύθυνη επικοινωνία ποτών με αλκοόλη
H Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοολούχων Ποτών παραμένει βασική προτεραιότητα για την Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕνΕΑΠ) και τον Σύνδεσμο Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων & Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ).
Πιστοί στις δεσμεύσεις και τις αρχές τους για την υπεύθυνη διαφήμιση αλκοολούχων ποτών, οι ΕνΕΑΠ και ΣΕΑΟΠ προχώρησαν στην επικαιροποίηση των Αρχών Αυτοδέσμευσης, επεκτείνοντάς τις σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και διαφήμισης. Η επικαιροποίηση των «Αρχών Αυτοδέσμευσης» περιλαμβάνει κατευθυντήριες οδηγίες ως προς την υπεύθυνη επικοινωνία Marketing ποτών με
Η ανανεωμένη έκδοση των «Αρχών Αυτοδέσμευσης» λαμβάνει υπόψιν όλες τις σύγχρονες πρακτικές marketing, καθώς και όλα τα κανάλια επικοινωνίας, έντυπα, ηλεκτρονικά και ψηφιακά ενώ, παράλληλα, προβλέπει και παρέχει κατευθύνσεις για την εμπορική προβολή που κάνει η βιομηχανία στα social media, τόσο απευθείας ή/και μέσω τρίτων (influencers). Επίσης, οι δύο ενώσεις λανσάρουν την ανανεωμένη ιστοσελίδα apolafste.ypefthina.gr, με στόχο την ενημέρωση των καταναλωτών σε θέματα υπεύθυνης κατανάλωσης και σερβιρίσματος αλκοόλ.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Πέθανε ο λυράρης Γιώργος Στιβακτάκης
- Απεργία ΑΔΕΔΥ: Πώς θα λειτουργήσουν τα ΜΜΜ στις 28 Φεβρουαρίου
- Voucher αγοράς και διασύνδεσης POS: 4 ερωτήσεις-απαντήσεις από την ΑΑΔΕ
- Κόκκαλης σε κυβέρνηση: Ποια είναι η πολιτική σας για τη λειτουργία μονάδων μυδοκαλλιέργειας στην Αλεξανδρινή;
- 24ωρη απεργία από τους σιδηροδρομικούς (ΠΟΣ – ΜΣΤ) στις 28 Φεβρουαρίου
- Η Leroy Merlin Ελλάδας & Κύπρου υλοποίησε 123 δράσεις ΕΚΕ το 2023
- ΤτΕ : Πτώση στα πραγματικά επιτόκια
- Εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τους προσωρινούς αναπληρωτές
- Ο χώρος που πρέπει να βρίσκονται οι αγρότες είναι τα χωράφια και όχι τα γκισέ της γραφειοκρατίας
- Aγορά και διασύνδεση POS: 4 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη χρηματοδότηση μέσω voucher
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Leroy Merlin Ελλάδας & Κύπρου υλοποίησε 123 δράσεις ΕΚΕ το 2023
- Νέα καμπάνια Head & Shoulders από τη Leo Burnett Greece
- Δύο στους τρεις Έλληνες επιφυλακτικοί απέναντι στο AI
- Το 2023, χρονιά ανάπτυξης για την επισκεψιμότητα της Αθήνας
- Εγκαίνια του ανανεωμένου mega ΑΒ στο 20ό χλμ. ΝΕΟ Αθηνών Θεσσαλονίκης
- Η Epson συμμετέχει στην Ώρα της Γης 2024
- Μείωση εσόδων για τα creative agencies του WPP το 2023
- ΕνΕΑΠ & ΣΕΑΟΠ: Νέες οδηγίες ως προς την υπεύθυνη επικοινωνία ποτών με αλκοόλη
- Καλές διαπροσωπικές σχέσεις και υψηλό στρες καταγράφει ο κλάδος της επικοινωνίας
- Η Nestlé αυξάνει το marketing spend της
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- ΕνΕΑΠ & ΣΕΑΟΠ: Νέες οδηγίες ως προς την υπεύθυνη επικοινωνία ποτών με αλκοόλη
- Η Leroy Merlin Ελλάδας & Κύπρου υλοποίησε 123 δράσεις ΕΚΕ το 2023
- Το 2023, χρονιά ανάπτυξης για την επισκεψιμότητα της Αθήνας
- Η Nestlé αυξάνει το marketing spend της
- Μείωση εσόδων για τα creative agencies του WPP το 2023
- Η Epson συμμετέχει στην Ώρα της Γης 2024
- Καλές διαπροσωπικές σχέσεις και υψηλό στρες καταγράφει ο κλάδος της επικοινωνίας
- H Pepsi με νέο, ανανεωμένο λογότυπο στη HORECA
- Νέα καμπάνια Head & Shoulders από τη Leo Burnett Greece
- «Good Food for Thought»: Νέα σειρά podcast από Δέλτα και pod.gr
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- POS: 4 ερωτήσεις-απαντήσεις για την χρηματοδότηση της αγοράς και διασύνδεσης POS με voucher
- ΑΣΕΠ: Προκήρυξη για 1.213 μόνιμες θέσεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Στο Κατάρ ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Αύριο η συνάντηση με τον εμίρη Αλ Θανί
- Νέα έρευνα για ακίνητα: Ψάχνεται για μετακόμιση ένας στους τρεις Έλληνες
- Δένδιας: Η Πολεμική Αεροπορία, πυλώνας αποτροπής και προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο
- Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για να πάνε στην περιοχή τοποθέτησής τους
- ΑΑΔΕ: 4 ερωτήσεις-απαντήσεις για τη χρηματοδότηση με νoucher της αγοράς και διασύνδεσης POS
- Βέροια: Έσκαψαν σε βάθος 24 μέτρων αναζητώντας χρυσές λίρες
- Πόρισμα-καταπέλτης για το δυστύχημα στα Τέμπη