Επαγγελματισμός και ευγένεια τα στοιχεία που εκτιμώνται περισσότερο στην εξυπηρέτηση πελατών

Εβδομήντα δύο επαγγελματίες του κλάδου της εξυπηρέτησης πελατών αλλά και καταναλωτές ψήφισαν σε LinkedIn poll που διενήργησε η Boussias και έδειξαν την προτίμησή τους για εκείνα τα χαρακτηριστικά που εκτιμούν περισσότερο σε μια υπηρεσία Customer Service.

Η ευγένεια και ο επαγγελματισμός έλαβαν 54%, η σωστή πληροφόρηση 28% και η ταχύτητα εξυπηρέτησης 18%. Η Χρύσα Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager στην Affidea, η οποία

ψήφισε την πρώτη επιλογή, θεωρεί ότι επαγγελματισμός και η ευγένεια παίζουν σημαντικό ρόλο στον κλάδο υγείας.

Εξηγεί ότι «η ανθρωποκεντρικότητα στην υπηρεσία είναι ύψιστης σημασίας για την εμπειρία των εξεταζόμενων». Σε άλλους κλάδους όμως, η σωστή πληροφόρηση έχει μεγαλύτερη αξία. Ο Ορέστης Μορτάκης, Customer Service Supervisor & Reporting Analyst στην ΕΥΔΑΠ, αναφέρει ότι σε εταιρείες όπως η ΕΥΔΑΠ όπου το προϊόν είναι αναγκαίο και ζωτικής σημασίας «η σωστή πληροφόρηση έχει μεγαλύτερη βαρύτητα καθώς π.χ. η λάθος πληροφόρηση στον τομέα των οφειλών μπορεί να αποβεί χρονοβόρα για την αποκατάσταση μιας βλάβης».

Είναι φανερό λοιπόν ότι από κλάδο σε κλάδο, τα στοιχεία μιας καλής υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών διαφοροποιούνται. Περισσότερες πληροφορίες για το επικείμενο σχετικό συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» στο www.customerconference.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα