Η BioAxess σε καμπάνια με τον «μύθο» του Pharyndol

Με αναφορά στον αρχαίο μύθο για τις Συμπληγάδες Πέτρες, το τμήμα Marketing της BioAxess Pharmaceuticals σε συνεργασία με την Art Productions που επιμελήθηκε το creative κομμάτι της καμπάνιας, δημιούργησαν τη νέα επικοινωνία για το Pharyndol.

Το εν λόγω προϊόν «με διπλή δράση, ανακουφίζει από τον πονόλαιμο, προστατεύει από ιούς και βακτήρια» και είναι κατάλληλο για ενήλικες και παιδιά άνω των τριών ετών. Την παραγωγή του σποτ ανέλαβε, επίσης, η Art Productions, η οποία συνεργάζεται για πρώτη φορά με την BioAxess, σε σενάριο και σκηνοθεσία Άλκη Σδούγκου.

Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital, ενώ θα αναπτυχθεί και στα φαρμακεία. Το media planning ανέλαβε η Digibiz.

Keywords
Τυχαία Θέματα