Η Braincandy πραγματοποίησε νέα έρευνα Customer Experience

Πιστή στη μέτρηση των επιπέδων του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα παρέμεινε για 6η συνεχόμενη χρονιά η Braincandy, ολοκληρώνοντας πλέον μία έρευνα «σταθμό» πίσω από την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Και φέτος μπήκαν στο μικροσκόπιο 70 μάρκες από 10 διαφορετικούς κλάδους (βλ. Σουπερμάρκετ, Ασφάλειες, Τράπεζες, Ενέργεια, Τηλεπικοινωνίες, Πρατήρια καυσίμων αλλά και εταιρίες με είδη Καλλυντικών, Σπιτιού και Τεχνολογίας, καθώς και

το Δημόσιο) σε μία προσπάθεια της Braincandy να παρακινήσει τις εταιρείες να βλέπουν εντός αλλά και εκτός των αυστηρών ορίων του κλάδου τους, εφόσον και οι προσδοκίες των πελατών δεν διαμορφώνονται μέσα σε στεγανά. Εκτός από τους μεγάλους νικητές και τους χαμένους του CX, η έρευνα μεταξύ άλλων έδειξε ότι αυτό που κατ’ εξοχήν αποζητούν οι Έλληνες είναι να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους εύκολα και απλά, ενώ η ευελιξία, να προσαρμόζονται δηλαδή οι εταιρείες στις προσωπικές ανάγκες των πελατών τους, ακολουθεί 2η σε σημαντικότητα.

Αναφορικά τώρα με τον ρόλο που φαίνεται να παίζει το προσωπικό των εταιρειών στο CX που παρέχουν, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι παρά τον εστιασμό της CX πολιτικής τους σε αυτό, συχνά δεν φαίνεται να είναι game changer.
Η έρευνα διατίθεται από την Braincandy και την πλατφόρμα του Wisdrop.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Braincandy,Customer Experience