Η CDMO της L’Oréal αναδείχθηκε 2023 WFA Global Marketer of the Year
Η Asmita Dubey, Chief Digital and Marketing Officer (CDMO) της L’Oréal, αναδείχθηκε από την WFA, ως η Global Marketer of the Year για το 2023. Η ίδια ήταν μια από τους πέντε επικρατέστερους υποψηφίους, λαμβάνοντας την υψηλότερη βαθμολογία στη συνδυαστική ψηφοφορία του κοινού και της κριτικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων.
Η Asmita Dubey εντάχθηκε στην εταιρεία
Δεδομένου ότι η L’Oréal διαθέτει ένα ισχυρό ιστορικό χρήσης της τεχνολογίας για την ενίσχυση των προσπαθειών της στο marketing, διεκδικώντας τώρα ένα μερίδιο επιρροής 30%, το οποίο έχει κερδίσει από τη συνεργασία με περισσότερους από 50.000 influencers σε κανάλια όπως το TikTok και το gaming, η Asmita εισήγαγε μια νέα σειρά AR υπηρεσιών ομορφιάς και virtual try-ons για τα μαλλιά, το μακιγιάζ, καθώς και για τη διάγνωση της επιδερμίδας μέσω του AI.
(Πηγή: WFA)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- «Βαγόνι 3, θέση 74»: Η ανατριχιαστική μαρτυρία της Βικτώριας Ιωσηφίδου
- Ευρωκοινοβούλιο: Όλα για την Άμυνα, λέει η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
- Morgan Stanley: Μεγάλα τα περιθώρια ανόδου στις ευρωπαϊκές μετοχές – Ποιους κλάδους επιλέγει
- Με πεσμένη διάθεση η Κατερίνα Καινούργιου – «Έχω ένα θεματάκι, με συγχωρείτε…»
- Greek retail market: Two-speed trend continues
- Σταϊκούρας για Τέμπη: Καταθέτουμε ισχυρή δέσμευση απέναντι σε ένα διπλό καθήκον
- Μπορεί η τεχνολογία να φέρει το τέλος στη χρήση μετρητών; – Ο ρόλος των τραπεζών
- Φράγκος: Καταψήφιση του προβληματικού Ευρωπαϊκού Προϋπολογισμού
- Συγκεντρώσεις για τα Τέμπη: Επεισόδια σε Σύνταγμα και Θεσσαλονίκη
- Reuters για Τέμπη: Ελάχιστα έχουν γίνει για την ασφάλεια των τραίνων στην Ελλάδα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- McCann Athens | Δέλτα | Καμπάνια
- Solid Havas | Dirollo | Καμπάνια
- Όλα είναι Επικοινωνία
- Έρχεται το 2ο GenAI Summit SE Europe στην Αθήνα
- Η CDMO της L’Oréal αναδείχθηκε 2023 WFA Global Marketer of the Year
- «Χρυσή Επιλογή» από τη Melissa και τη The Newtons Laboratory
- Εκτιμήσεις για αύξηση του πολιτικού ad spend στις ΗΠΑ το 2024
- Η Tommy Hilfiger σε συνεργασία με την F1 Academy
- Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr
- Από τη Beetroot το rebranding της Εθνικής Τράπεζας
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η CDMO της L’Oréal αναδείχθηκε 2023 WFA Global Marketer of the Year
- Εκτιμήσεις για αύξηση του πολιτικού ad spend στις ΗΠΑ το 2024
- Η Tommy Hilfiger σε συνεργασία με την F1 Academy
- Νέα επικοινωνία από την Ogilvy για τον κύβο Knorr
- Από τη Beetroot το rebranding της Εθνικής Τράπεζας
- «Χρυσή Επιλογή» από τη Melissa και τη The Newtons Laboratory
- Λύση της Pobuca για το CX στα e-φαρμακεία
- Έρχεται το 2ο GenAI Summit SE Europe στην Αθήνα
- Όλα είναι Επικοινωνία
- McCann Athens | Δέλτα | Καμπάνια
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Πετυχημένη παρουσία στην 29η διεθνή έκθεση Gulfood 2024
- Επεισόδια σε Σύνταγμα, Ομόνοια και Εξάρχεια - 6 συλλήψεις και 6 προσαγωγές
- Σταϊκούρας για Τέμπη: Καταθέτουμε ισχυρή δέσμευση απέναντι σε ένα διπλό καθήκον
- Αλεξέι Ναβάλνι: Την 1η Μαρτίου στη Μόσχα η κηδεία του ηγέτη της ρωσικής αντιπολίτευσης
- Navalnaya: Αν θέλετε να νικήσετε τον Πούτιν πολεμήστε την εγκληματική συμμορία του
- Ευρωκλινική Αθηνών: Νέο Πρότυπο Κέντρο Συγγενών Καρδιοπαθειών υπό τον καθηγητή Α. Καλαγκού
- ΓΙΩΤΗΣ: Συνεχίζει το Πρόγραμμα «Μια ελπίδα γεννιέται!» για τη μείωση της υπογεννητικότητας
- Klarna: Η τεχνητή νοημοσύνη αντικατέστησε τις υπηρεσίες 700 υπαλλήλων πλήρους απασχόλησης
- Profile Software: Απέσπασε 3 βραβεία στα Digital Finance Awards