Η Helleniq Energy βραβεύει ξανά αριστούχους Λυκείων όμορων δήμων
16:19 3/7/2023
- Πηγή: Marketing Week
Στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΚΕ της «Proud of Youth», το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η Helleniq Energy θα επιβραβεύσει, για ακόμη μία χρονιά, τους αριστούχους απόφοιτους Λυκείου, στις περιοχές όπου δραστηριοποιείται.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος, από το 2009 μέχρι και σήμερα, έχει βραβεύσει συνολικά 4.250 αριστούχους μαθητές από 25 Λύκεια, Γενικά και ΕΠΑΛ.
Το πρόγραμμα αφορά σε αποφοίτους Γενικών Ενιαίων Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων, οι οποίοι διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους κατά το σχολικό έτος 2022-2023. Οι ενδιαφερόμενοι νέοι φοιτητές καλούνται να υποβάλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά, από την 1η Ιουλίου έως και τις 6 Αυγούστου.
Keywords
energy, ξανα, energy, εκε, youth, επαλ, Καλή Χρονιά, αιτηση, επαλ, πλαισιο, προγραμμα, εκε, ετος, ομιλος, ηλεκτρονικα
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τουρκία: Οι τράπεζες ρίχνουν σωσίβιο στη λίρα, αλλά αυτή συνεχίζει να βυθίζεται
- Deutsche Bank: Πρωταθλήτρια στις αποδόσεις η ελληνική αγορά – Πώς κινήθηκαν ομόλογα και εμπορεύματα
- Ν. Χριστοδουλάκης στο Naftemporiki TV: Πού πρέπει να κατευθυνθούν οι πόροι του Ταμείου Ανάκαμψης
- ΑΔΜΗΕ: Ολοκληρώθηκε η νέα διασύνδεση Ελλάδας-Βουλγαρίας
- Σύλλογος Προσωπικού Alpha Bank: Νικητής των εκλογών ο Ενωμένος Σύλλογος με 94,55%
- Αρκούδες κατέστρεψαν κυψέλες σε περιοχές της Ηπείρου
- Τα 12+2 οικονομικά μέτρα των προγραμματικών και οι... εκπλήξεις
- Ο ΟΦΥΠΕΚΑ μπαίνει στο περιοδικό Σχεδία με Όλυμπο και Ασπροπάρη (φωτο)
- «Δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες» να ανανεωθεί η συμφωνία για τα σιτηρά, υποστηρίζει το Κρεμλίνο
- ΕΥ: Δυσπιστοι οι καταναλωτές προς τα οφέλη της ενεργειακής μετάβασης
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το χιούμορ επισκίασε το purpose στα φετινά Cannes Lions
- Sleed και Frezyderm ανανεώνουν τη συνεργασία τους
- Νέα συνεργασία Mediacube και Αttica
- Η Helleniq Energy βραβεύει ξανά αριστούχους Λυκείων όμορων δήμων
- «Φρένο» στην ενεργειακή µετάβαση βάζει η κλονισµένη εµπιστοσύνη των καταναλωτών
- Νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος για Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας
- Ολοκληρώνεται η εξαγορά της Tag από την Dentsu
- Η Beiersdorf υλοποιεί παγκόσμιο media review
- Η κλιµατική αλλαγή επηρεάζει τον οικογενειακό προγραµµατισµό
- Από την Ogilvy η ψηφιακή καμπάνια της ΑΒ, #PausiGiaKalo
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Helleniq Energy βραβεύει ξανά αριστούχους Λυκείων όμορων δήμων
- Η κλιµατική αλλαγή επηρεάζει τον οικογενειακό προγραµµατισµό
- «Φρένο» στην ενεργειακή µετάβαση βάζει η κλονισµένη εµπιστοσύνη των καταναλωτών
- Το χιούμορ επισκίασε το purpose στα φετινά Cannes Lions
- Ολοκληρώνεται η εξαγορά της Tag από την Dentsu
- Η Beiersdorf υλοποιεί παγκόσμιο media review
- Νέα συνεργασία Mediacube και Αttica
- Νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος για Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας
- Sleed και Frezyderm ανανεώνουν τη συνεργασία τους
- Η Interamerican βράβευσε συνεργάτες των δικτύων πωλήσεών της
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Τουρκία: Οι τράπεζες ρίχνουν σωσίβιο στη λίρα, αλλά αυτή συνεχίζει να βυθίζεται
- «Δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες» να ανανεωθεί η συμφωνία για τα σιτηρά, υποστηρίζει το Κρεμλίνο
- Tesla: Άλμα 6% για τη μετοχή μετά τα αποτελέσματα β’ τριμήνου
- AEGEAN: Αναγκαστική προσγείωση στη Νάπολη της πτήσης Θεσσαλονίκη- Βαρκελώνη
- Rivian: Ξεπέρασε τους στόχους πώλησης ηλεκτροκίνητων οχημάτων
- Νάγκελ: Εχουμε ακόμη δρόμο με τις αυξήσεις επιτοκίων
- H Alfa Romeo στην 1η θέση μεταξύ των premium μαρκών
- Ραντεβού στα καταστήματα ΟΠΑΠ για το διασκεδαστικό FREEWIN που χαρίζει μέχρι και 100.000 ευρώ
- SKY express: Η business class είναι Bliss!
- Τι αναφέρει η AEGEAN για την αναγκαστική προσγείωση αεροσκάφους στη Νάπολη