Η IPG εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την Adobe

Τη συνεργασία της με την Adobe εγκαινιάζει η IPG, μέσω της οποίας επαναπροσδιορίζεται ο τρόπος δημιουργίας περιεχομένου για τα brands σε όλα τα agencies και τις ομάδες της, ευελπιστώντας ότι θα βελτιωθούν οι εμπειρίες των πελατών της και τα audiences θα στοχεύονται ακριβέστερα.

Συγκεκριμένα, προχωρά στην ενσωμάτωση της generative AI-driven πλατφόρμας της Adobe, GenStudio, στη δική της martech πλατφόρμα. Αποτελεί δε, την πρώτη εταιρεία

που προχωρά σε τέτοια κίνηση. Ο όμιλος δημιούργησε ένα νέο λειτουργικό σύστημα, με όνομα IPG Engine, το οποίο βρίσκεται ήδη στην αγορά, αλλά θα παρουσιαστεί επισήμως σήμερα, και επανακαθορίζει τον τρόπο με τον οποίο όλες οι εταιρείες του IPG δημιουργούν περιεχόμενο για τα brands.

Το IPG Engine λειτουργεί με βάση τη σουίτα με εργαλεία AI της Adobe, GenStudio, καθώς και με βάση τα identity resolution assets της Acxiom, ιδιοκτησίας της IPG, άλλα εργαλεία, καθώς και με βάση δεδομένα πελατών. Σύμφωνα με τις εταιρείες, το Adobe GenStudio υποστηρίζει τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου στο IPG Engine, αξιοποιώντας τις συνδυασμένες δυνατότητες των λύσεων Adobe Workfront, Adobe Experience Manager, Adobe Express και Adobe Firefly, των μοντέλων creative generative AI της Adobe και του Frame.io.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα