Η Meta περιορίζει τη χρήση εργαλείων AI στην πολιτική διαφήμιση

Έναν μήνα μετά την παρουσίαση μιας σειράς από εργαλεία generative AI για τους διαφημιζόμενους, η Meta περιορίζει τη χρήση των συγκεκριμένων εργαλείων σε πολιτικές διαφημίσεις και διαφημιζόμενους άλλων regulated αγορών, λόγω ανησυχιών ότι αυτά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να ενισχύσουν την εξάπλωση παραπληροφόρησης σε σχέση με τις εκλογές.

«Καθώς συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε νέα generative AI εργαλεία για τη δημιουργία διαφημίσεων στο Ads

Manager, οι διαφημιζόμενοι που “τρέχουν” καμπάνιες οι οποίες αφορούν στη στέγαση, την απασχόληση, σε κοινωνικά θέματα, εκλογές, πολιτική ή που σχετίζονται με την υγεία, τα φαρμακευτικά προϊόντα ή τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες δεν επιτρέπεται, προς το παρόν, να χρησιμοποιούν αυτές τις λειτουργίες generative AI», ανέφερε η εταιρεία σε σημείωμα προς το Help Center της.

Σημειώνεται ότι τα διαφημιστικά standards της Meta απαγορεύουν τις διαφημίσεις με περιεχόμενο το οποίο έχει αποκλειστεί από τους συνεργάτες της εταιρείας, οι οποίοι ασχολούνται με το fact checking, ωστόσο, δεν περιλαμβάνουν ακόμη κανόνες ειδικά για το AI, σημείωσε το Reuters.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα