Η Palo επανασυστήνεται ως Palowise

Η Palo, μετά από δέκα χρόνια πορείας στον χώρο των web & social media analytics, αξιοποιεί την εμπειρία της και εξελίσσεται σε Palowise. Η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας συνδέεται άμεσα, όπως επισημαίνει η εταιρεία, με τον στόχο για τη διεθνή επέκτασή της, ενώ σηματοδοτεί και τον επαναπροσδιορισμό των αναγκών της ευφυούς και data

driven επιχείρησης για web & social intelligence.

Η φιλοσοφία της Palowise αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της στην καινοτομία και την αφοσίωση στον πελάτη, καθώς εξελίσσεται συνεχώς μέσω της έρευνας και ανάπτυξης (R&D), οδηγώντας σε βαθιά κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς στο ψηφιακό οικοσύστημα. Αρχής γενομένης από το καινούργιο λογότυπο με το οποίο δρομολογεί μία νέα εποχή, η Palowise προχώρησε σε ριζικές αλλαγές στο σύνολο της εταιρικής ταυτότητας και παρουσιάζει τη νέα εταιρική της ιστοσελίδα palowise.ai.

Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Palowise, δηλώνει σχετικά: «Όραμά μας είναι να παρέχουμε δυναμικές αναλύσεις και visualisations μαζί με deep insights για τη σημαντική βελτίωση των δεικτών της ψηφιακής παρουσίας των εταιρειών. Δημιουργούμε ένα περιβάλλον που να μπορεί να κατανοεί την ανθρώπινη συμπεριφορά και τις τάσεις στο ψηφιακό οικοσύστημα, συνδυάζοντας την τεχνητή νοημοσύνη με τον άνθρωπο».

Keywords
Τυχαία Θέματα