Η UM global media agency της Upfield

H μητρική εταιρεία της μάρκας Flora, Upfield, επέλεξε την UM ως global media agency της. Η UM, μέλος της IPG Mediabrands της Interpublic, αναδείχθηκε ανάδοχος του λογαριασμού μετά από διαγωνισμό.

Το αποτέλεσμα του media review της Upfield ακολουθεί τον διορισμό της Lucky

Generals στην πανευρωπαϊκή δημιουργική της επιχείρηση χωρίς διαγωνισμό τον Ιανουάριο του 2023. Τα εμπορικά της σήματα είχαν προηγουμένως συνεργαστεί με διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Pablo.

Η Tracy Stallard, Head of Connections and Innovation, Europe της Upfield, δήλωσε: «Η UM είναι μία like-minded ομάδα με την επιστήμη και τα δεδομένα στο επίκεντρο της πρότασής της. Μας εντυπωσίασαν με τη δημιουργικότητα και το πάθος τους να κάνουν τα προϊόντα μας must-haves σε κάθε κουζίνα σε όλον τον κόσμο.

Θα θέλαμε, επίσης, να ευχαριστήσουμε όλα τα agencies που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, και ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στο εν ενεργεία agency Dentsu, τον επιτυχημένο και creative συνεργάτη μας εδώ και πολλά χρόνια».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα