«Η φωνή των πελατών» σε έναν κόσμο γεμάτο αριθμούς, στο CX Summit 2023

Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να δημιουργήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που θα οδηγούν σε αξιοσημείωτες εμπειρίες πελατών, αλλά και να ελπίζουν σε ουσιαστική πίστη των πελατών; Η Zappos.com έχει όραμα να προσφέρει «ευτυχία» μέσα από τα 4 C: Commerce, Customer Service, Company Culture, Community. Και τα καταφέρνει, έχοντας αναδειχθεί ως παγκόσμιος ηγέτης στο Customer Service.

Ο Alex Genov, ηγείται των Marketing

Insights και του Customer Research στην εταιρεία. Στην επικείμενη ομιλία του θα αναλύσει τα δύο μεγάλα trends τα οποία έρχονται σε αντίφαση μεταξύ τους. Η γοητεία των big data, οι στατιστικοί μέσοι όροι, οι αλγόριθμοι, από τη μία πλευρά και από την άλλη, η αναζήτηση για την καλλιέργεια loyalty, βασιζόμενη σε θετικές συναισθηματικές εμπειρίες.

Θα αναπτύξει το πώς μπορεί κανείς να δημιουργήσει το δικό του πρόγραμμα Voice of Customer, θα καταρρίψει μύθους σχετικούς με τους πελάτες, ενώ θα παρουσιάσει το ταξίδι της Zappos μέσα από το οποίο δίνει φωνή στους δικούς της πελάτες και τα διδάγματα από αυτό. Πληροφορίες και εγγραφές στο www.cxsummit.live.

Keywords
Τυχαία Θέματα