Νέα 360ο καμπάνια από Nrg και Frank&Fame

«Του παιδιού της η δουλειά, είναι δυο φορές δουλειά της!». O λόγος, για τη μαμά «του κυρίου που δουλεύει στην Nrg», την οποία ενσαρκώνει η ηθοποιός Δάφνη Λαμπρόγιαννη, στη νέα καμπάνια της εταιρείας με την «υπογραφή» της Frank&Fame.

Απόλυτα ενημερωμένη για τις λεπτομέρειες της δουλειάς του μονάκριβου γιου της, η ηρωίδα της νέας καμπάνιας της Nrg έρχεται κοντά στο κοινό «με την αμεσότητα, την

καλοσύνη, και το αγαθό κίνητρο κάθε περήφανης μαμάς», για να παρουσιάσει τις ενεργειακές λύσεις που προσφέρει η εταιρεία.

Άλλωστε, ποιος είναι ο καλύτερος διαφημιστής κάθε σωστού και πετυχημένου επαγγελματία, αν όχι η μητέρα του;

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα Μέσα Επικοινωνίας, σε online και offline περιβάλλον. Την παραγωγή των διαφημιστικών ανέλαβε η TopCut-Modiano, τη σκηνοθεσία ο Μπάμπης Μακρίδης, ενώ τη μουσική επένδυση και το sound design επιμελήθηκε η Rabbeats.

Keywords
Τυχαία Θέματα