Νέα εταιρική ταυτότητα για τη Melissa Κίκιζας, από την 2Yolk

Σε rebranding προχώρησε, πρόσφατα, η Melissa Κίκιζας, παρουσιάζοντας τη νέα συσκευασία Melissa αλλά και το νέο εταιρικό logo, τα οποία επιμελήθηκε η 2Yolk Branding & Design Agency, εγκαινιάζοντας τη νέα τους συνεργασία.

Η νέα

συσκευασία της Melissa εμπνέεται από το τοπίο του Θεσσαλικού Κάμπου και διηγείται τη δική της ιστορία, η οποία αριθμεί τρεις γενιές, αφήνοντας το κοινό να μεταφερθεί στους σιτοβολώνες της, εκεί όπου καλλιεργείται το ελληνικό σιτάρι της αλλά και στους παραγωγούς της, που με τη φροντίδα και τη γνώση της Ακαδημίας Σίτου διασφαλίζουν την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων.

Χαρακτηριστικό της νέας συσκευασίας είναι πως «συνδυάζει το παραδοσιακό με το σύγχρονο, αποπνέοντας τη ζεστασιά και την οικειότητα μιας συναρπαστικής αγκαλιάς. Μιας αγκαλιάς, που κλείνει μέσα της όλη την αλήθεια της, για να αποκαλυφθεί σε όλους και στον καθένα μας ξεχωριστά μέσα από ένα πιάτο Melissa», αναφέρεται σχετικά.

Keywords
Τυχαία Θέματα