Νέες επενδύσεις της Χαλβατζής Μακεδονική

Σημαντική αύξηση για το 2022 παρουσίασαν τα μεγέθη της Χαλβατζής Μακεδονική ΑΒΕΕ, καθώς ο τζίρος έφτασε τα 12,3 εκατ. από 9,9 το 2021 (ανάπτυξη 24%).

Μοχλός ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια είναι ο Αγρόκηπος Χαλβατζή με τους τρεις προϊοντικούς πυλώνες: Φρουτοσαλάτες χωρίς προσθήκη ζάχαρης, Λαχανικά στον ατμό, Έτοιμες σαλάτες σιτηρών και οσπρίων. Η τάση της αγοράς στα παραπάνω προϊόντα συνεχίζει να είναι ανοδική.

Για το 2023 η εταιρεία, όπως δηλώνει ο Διευθυντής Πωλήσεων Κωνσταντίνος Ζορμπάς, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία και στο α΄ τετράμηνο, καθώς εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα τόσο στα λαχανικά στον ατμό, όσο και με τις ατομικές φρουτοσαλάτες on the go 115 γρ. Τέλος, οι επενδύσεις της εταιρείας συνεχίζονται επίσης σε τομείς όπως η διαμόρφωση των νέων χώρων παραγωγής και αγορά μηχανημάτων νέας τεχνολογίας.

Keywords
Τυχαία Θέματα