Ο Arturo Vidal, πρώτος παγκόσμιος πρεσβευτής της Novibet
Ο Χιλιανός ποδοσφαιριστής Arturo Vidal θα είναι ο πρώτος παγκόσμιος πρεσβευτής της Novibet, ο οποίος θα ενσαρκώνει, όπως επισημαίνει το ίδιο το brand, το όραμά του για περαιτέρω διεθνή επέκταση.
Παράλληλα, ο αθλητής θα προστεθεί ως ένας εκ των πρεσβευτών του προγράμματος κοινωνικής προσφοράς της Novibet, The Giant Heart, σε Ελλάδα και Λατινική Αμερική. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με έναν κορυφαίο παίκτη όπως ο Arturo Vidal, αλλά και για τη συγκυρία αυτής της συνεργασίας, καθώς έρχεται να επιστεγάσει την πολύ δυναμική μας επέκταση στην ευρύτερη περιοχή της Λατινικής Αμερικής», ανέφερε ο Ροδόλφος Οντόνι, για τη Novibet.
Μαζί με την ανακοίνωση της, παρουσιάζεται και μια ακόμη χορηγία στη Χιλή, στην ομάδα Magallanes -τη δεύτερη χορηγία ποδοσφαιρικής ομάδας στη χώρα και την τέταρτη στην ευρύτερη περιοχή της Λατινικής Αμερικής.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Aegean – Volotea: Τι σημαίνει η επέκταση της συνεργασίας για τον ελληνικό τουρισμό
- Κακοκαιρία πλήττει την Αττική- Καταιγίδα στα βόρεια προάστια
- Αποζημίωση-ρεκόρ από το Fox News στον Τζον Πούλος
- MPW Summit 2023 (βίντεο): Δείτε highlights από το μεγάλο συνέδριο του Fortune Greece
- Το λάθος που κάνουν όλοι οι γονείς, σύμφωνα με παιδοψυχολόγο – Πιστεύουν ότι βοηθούν τα παιδιά τους
- Oxford Economics: Πιθανή η κυβέρνηση συνεργασίας στην Ελλάδα - Οι δημοσιονομικοί κίνδυνοι
- Νέος digital κύκλος δωρεάν εκπαιδεύσεων από το Youth Empowered
- Philip Morris International: Η ενιαία έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης για το 2022
- ASML: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα κέρδη α' τριμήνου
- Η Πολωνία απαιτεί 1,3 δισ. ευρώ σε πολεμικές αποζημιώσεις από τη Γερμανία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Νέος digital κύκλος δωρεάν εκπαιδεύσεων από το Youth Empowered
- Η Κομισιόν εγκαινίασε Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Αλγοριθμική Διαφάνεια
- Βιοιατρική: Δωρεές σε Aurora και Φλόγα
- Η Zeniθ επεκτείνει τη συνεργασία με τον 969 Rock FM
- Από την AMG Media η διαφημιστική καμπάνια TUI
- Τα healthcare brands δεν αξιοποιούν επαρκώς influencers
- Το Instacar εξαγοράζει την Kineo
- Διάκριση για τη Δωδώνη σε θέματα βιωσιμότητας
- H Wunderman Thompson ενισχύει το παγκόσμιο B2B offering της
- «Ημέρες Κήπου» στη Leroy Merlin
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Ο Arturo Vidal, πρώτος παγκόσμιος πρεσβευτής της Novibet
- «Ημέρες Κήπου» στη Leroy Merlin
- Η Zeniθ επεκτείνει τη συνεργασία με τον 969 Rock FM
- H AB στηρίζει το Γηροκομείο Αθηνών
- Το Rio Mare ανασύρει «δίχτυα-φαντάσματα» από τον βυθό
- Νέος digital κύκλος δωρεάν εκπαιδεύσεων από το Youth Empowered
- Διάκριση για τη Δωδώνη σε θέματα βιωσιμότητας
- Η Κομισιόν εγκαινίασε Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Αλγοριθμική Διαφάνεια
- Βιοιατρική: Δωρεές σε Aurora και Φλόγα
- H Wunderman Thompson ενισχύει το παγκόσμιο B2B offering της
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Kυβέρνηση συνεργασίας στην Ελλάδα βλέπει η Oxford Economics
- Ουγγαρία: Πώς σταμάτησε την υφέρπουσα μετάβαση των αποταμιεύσεων σε ευρώ
- Κ. Μητσοτάκης: Το Σάββατο 22 Απριλίου ξεκινά επίσημα η προεκλογική περίοδος
- Φράχτης στον Έβρο: Υπερψηφίστηκε η πρόταση του ΕΛΚ για την χρηματοδότηση του από την ΕΕ
- ΤΑΙΠΕΔ – PPF: «Τρέχουν» projects δεκάδων εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση υποδομών υγείας
- Κ. Μητσοτάκης: Ξεκινά το Σάββατο η προεκλογική περίοδος
- Morgan Stanley: Καλύτερα των προβλέψεων αποτελέσματα παρά τη μείωση εσόδων
- Η Πολωνία απαιτεί 1,3 δισ. ευρώ σε πολεμικές αποζημιώσεις από τη Γερμανία
- Μητσοτάκης: Πάνω από 260 έργα με προϋπολογισμό 1,3 δισ. ευρώ στο αναπτυξιακό σχέδιο για το Ιόνιο
- Philip Morris: Δημοσίευσε την ενιαία έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης για το 2022