Τα healthcare brands δεν αξιοποιούν επαρκώς influencers
Ενώ τα brands ομορφιάς έχουν κατανοήσει εδώ και καιρό τη δυναμική των influencers, άλλες κατηγορίες όπως τα healthcare brands, θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερες ενέργειες, προχωρώντας σε ανάλογες συνεργασίες προς όφελός τους, σύμφωνα με την έκθεση «2023 State of Influencer Marketing Report», της customer engagement πλατφόρμας Emplifi.
Πιο συγκεκριμένα, τα παγκόσμια healthcare brands, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών που ειδικεύονται σε ιατρικά προϊόντα όπως γυαλιά, ιατρική τεχνολογία και φάρμακα, έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν 18 φορές το τρέχον reach τους, συνεργαζόμενα με έναν influencer.
«Το influencer marketing προσφέρει στα brands μια οικονομικά αποδοτική οδό για να προσεγγίσουν και να δεσμεύσουν νέα κοινά. Και με την έκρηξη της δημοτικότητας του TikTok, υπάρχουν ακόμη ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες για να συνδεθούν με εντελώς νέα τμήματα πελατών», δηλώνει η Zarnaz Arlia, CMO στην Emplifi.
(Πηγή: WARC)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Στο «μικροσκόπιο» του Bloomberg η εκρηκτική η ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού
- Κακοκαιρία πλήττει την Αττική- Καταιγίδα στα βόρεια προάστια
- Αποζημίωση-ρεκόρ από το Fox News στον Τζον Πούλος
- Βρετανία: Δυσαρέσκεια για την συμφωνία αύξησης των μισθών στην Υγεία και νέες απεργίες
- Το λάθος που κάνουν όλοι οι γονείς, σύμφωνα με παιδοψυχολόγο – Πιστεύουν ότι βοηθούν τα παιδιά τους
- Εκρηκτική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού
- MPW Summit 2023 (βίντεο): Δείτε highlights από το μεγάλο συνέδριο του Fortune Greece
- Oxford Economics: Πιθανή η κυβέρνηση συνεργασίας στην Ελλάδα - Οι δημοσιονομικοί κίνδυνοι
- Philip Morris International: Η ενιαία έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης για το 2022
- ASML: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα κέρδη α' τριμήνου
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Τα healthcare brands δεν αξιοποιούν επαρκώς influencers
- Από τη Soho Square το λανσάρισμα του Clinéa
- Η Global DEI Census 2023 έλαβε παράταση μέχρι τις 30 Απριλίου
- Από την AMG Media η διαφημιστική καμπάνια TUI
- Το Instacar εξαγοράζει την Kineo
- To CNN Greece στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
- Intersport: «Βρισκόμαστε δίπλα στον καταναλωτή και τους στόχους του»
- Sports Marketing Awards 2023: Φαντασία και δημιουργικότητα «βάζουν γκολ» στο Sports Marketing
- SPORT24: «Είμαστε ένα community για όλους τους φιλάθλους»
- Young Lions Competitions Greece 2023: Επόμενη στάση | Κάννες!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Αποζημίωση-ρεκόρ από το Fox News στον Τζον Πούλος
- Oxford Economics: Πιθανή η κυβέρνηση συνεργασίας στην Ελλάδα – Οι δημοσιονομικοί κίνδυνοι
- Oxford Economics: Πιθανή η κυβέρνηση συνεργασίας στην Ελλάδα - Οι δημοσιονομικοί κίνδυνοι
- Σουδάν: Συμφωνία για 24ωρη εκεχειρία, λένε οι παραστρατιωτικές Δυνάμεις Ταχείας Υποστήριξης
- Σουδάν: Νέα συμφωνία για 24ωρη εκεχειρία που θα ξεκινήσει το απόγευμα
- Κακοκαιρία πλήττει την Αττική- Καταιγίδα στα βόρεια προάστια
- Ποδόσφαιρο και Ψυχική Υγεία: Νιώθω, Αποδέχομαι, Δρω
- Σουδάν: Οι Δυνάμεις Ταχείας Υποστήριξης συμφώνησαν σε 24ωρη εκεχειρία
- Η ευρωομάδα του ΣΥΡΙΖΑ φέρνει στην Κομισιόν «θέμα εξαγωγής του Predator από την Ελλάδα»
- Αισιόδοξη η United Airlines για τις προοπτικές κερδοφορίας, εν μέσω ισχυρής ζήτησης