Τα healthcare brands δεν αξιοποιούν επαρκώς influencers

Ενώ τα brands ομορφιάς έχουν κατανοήσει εδώ και καιρό τη δυναμική των influencers, άλλες κατηγορίες όπως τα healthcare brands, θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερες ενέργειες, προχωρώντας σε ανάλογες συνεργασίες προς όφελός τους, σύμφωνα με την έκθεση «2023 State of Influencer Marketing Report», της customer engagement πλατφόρμας Emplifi.

Πιο συγκεκριμένα, τα παγκόσμια healthcare brands, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών που ειδικεύονται σε ιατρικά προϊόντα όπως γυαλιά, ιατρική τεχνολογία και φάρμακα, έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν 18 φορές το τρέχον reach τους, συνεργαζόμενα με έναν influencer.

Διαπιστώνεται, επίσης, ότι η συνεργασία με influencers μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την αποτελεσματικότητα των καμπανιών, καθώς οι ίδιοι επιτυγχάνουν περίπου πέντε φορές μεγαλύτερο engagement του κοινού (likes, σχόλια, κοινοποιήσεις κ.ά.) στις αναρτήσεις τους, συγκριτικά με αυτές των healthcare brands.

«Το influencer marketing προσφέρει στα brands μια οικονομικά αποδοτική οδό για να προσεγγίσουν και να δεσμεύσουν νέα κοινά. Και με την έκρηξη της δημοτικότητας του TikTok, υπάρχουν ακόμη ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες για να συνδεθούν με εντελώς νέα τμήματα πελατών», δηλώνει η Zarnaz Arlia, CMO στην Emplifi.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα