Οι CMOs τονίζουν τη σημασία του brand investment, ειδικά σε περιόδους ύφεσης
Τα τρία τέταρτα των CMOs αναφέρει ότι οι τελευταίοι 6 μήνες ήταν περισσότερο στρεσογόνοι για τη διαχείριση της επωνυμίας, συγκριτικά με την πανδημία, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία έχει επενδύσει στο brand building τη φετινή χρονιά. Αυτό προκύπτει από έρευνα που ανέθεσε η πλατφόρμα διαχείρισης εμπορικών σημάτων Frontify, η οποία διεξήγαγε έρευνα σε 450 CMOs σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο,
Οι αυξήσεις των τιμών αποτέλεσαν επίσης πρόσθετη πρόκληση (47%). Παρ’ όλα αυτά, καταγράφεται μια ευρεία αποδοχή για τη σημασία του brand-building, το οποίο χρειάζεται να συνεχιστεί. Το 87% των CMO ανέφεραν ότι επένδυσαν στο brand-building φέτος, ενώ 88% δήλωσαν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επενδύσει κανείς στα brands κατά τη διάρκεια μιας ύφεσης.
Οι CMOs πιστεύουν ότι το brand distinctiveness (47%) είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για το brand resilience μιας μάρκας σε δύσκολους καιρούς, ακολουθούμενη στενά από την ύπαρξη μιας ισχυρής ομάδας performance (41%) και τους ισχυρούς δεσμούς μεταξύ των customer insights και της μάρκας (40%). (Πηγή: WARC)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Σαλαμίνα: Κτήριο επτά δωματίων έφερε στο φως η υποβρύχια έρευνα
- ΣΔΟΕ: Έλεγχοι σε 5 εταιρείες ταχυμεταφορών – Κατασχέθηκαν προϊόντα «μαϊμού»
- Αμετάβλητα τα βασικά επιτόκια της ΕΚΤ
- Διευρύνεται η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας – Τα δύο νέα μέλη
- Το «δικαίωμα στη λήθη» επιτρέπει στους ανθρώπους να ζητήσουν να αφαιρεθούν τα δεδομένα που τους αφορούν από το διαδίκτυο – Πώς λειτουργεί;
- Αναθέσεις δημοσίων έργων που ξεπερνούν τα 300 εκατ. ευρώ για το Vodafone Business
- Ν. Χριστοδουλίδης: H τρομοκρατία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από όπου και αν προέρχεται
- ΤΧΣ: Δεν υποχρεούμαστε να αποκαλύψουμε την προσφορά UniCredit για Alpha
- Με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια η λειτουργία Διεπαγγελματικών
- Αυξημένο ρίσκο αλλά με στηρίγματα η αγορά στα αγροτικά εμπορεύματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- 11% αύξηση των εσόδων της Alphabet το 3Q 2023
- Καλύτερη η γνώμη του κοινού για brands που προωθούν κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στην επικοινωνία τους
- Από τη Rock Cherry η νέα καμπάνια ΙΟΝ
- Η Sheepfish για τη Maybelline NY
- Οι CMOs τονίζουν τη σημασία του brand investment, ειδικά σε περιόδους ύφεσης
- Ο Νεόφυτος Οικονόμου αποχωρεί από την ΕΡΤ
- Icap Crif: «Ενισχύεται η παρουσία των γυναικών ανωτάτων στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»
- Στον «αέρα» η πρώτη καμπάνια Coffee Berry και Brands & Brains
- Η μεταμορφωτική δύναμη του AI σε workshop της ΕΔΕΕ
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Οι CMOs τονίζουν τη σημασία του brand investment, ειδικά σε περιόδους ύφεσης
- 11% αύξηση των εσόδων της Alphabet το 3Q 2023
- Από τη Rock Cherry η νέα καμπάνια ΙΟΝ
- Η Sheepfish για τη Maybelline NY
- Στον «αέρα» η πρώτη καμπάνια Coffee Berry και Brands & Brains
- Η μεταμορφωτική δύναμη του AI σε workshop της ΕΔΕΕ
- Καλύτερη η γνώμη του κοινού για brands που προωθούν κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα στην επικοινωνία τους
- Ο Νεόφυτος Οικονόμου αποχωρεί από την ΕΡΤ
- Icap Crif: «Ενισχύεται η παρουσία των γυναικών ανωτάτων στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»
- Νέα συνεργασία Globe One Digital και Carpo
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- "Λαβράκια" ΣΔΟΕ σε 5 εταιρείες ταχυμεταφορών – Κατασχέθηκαν προϊόντα «μαϊμού»
- ΟΚΑΑ: Η συνεισφορά του στη λειτουργία της αγοράς και η επόμενη μέρα
- Lagarde: The answer to “Naftemporiki” question about Greek bonds
- Ν. Χριστοδουλίδης: H τρομοκρατία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από όπου και αν προέρχεται
- Μητσοτάκης για Μεσανατολικό: Μόνο πολιτική μπορεί να είναι η λύση
- Οι συμβουλές του επικεφαλής της αποστολής του ESM στην Ελλάδα
- Χρυσοχοΐδης: Είμαστε μπροστά σε μία επανάσταση στο χώρο της υγείας
- Χαμάς: Περίπου 50 όμηροι σκοτώθηκαν από ισραηλινά πλήγματα
- Ντζανάτος (ΕΕΕΠ): Σημαντικές οι ζημίες από τον παράνομο τζόγο