Οι CMOs τονίζουν τη σημασία του brand investment, ειδικά σε περιόδους ύφεσης

Τα τρία τέταρτα των CMOs αναφέρει ότι οι τελευταίοι 6 μήνες ήταν περισσότερο στρεσογόνοι για τη διαχείριση της επωνυμίας, συγκριτικά με την πανδημία, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία έχει επενδύσει στο brand building τη φετινή χρονιά. Αυτό προκύπτει από έρευνα που ανέθεσε η πλατφόρμα διαχείρισης εμπορικών σημάτων Frontify, η οποία διεξήγαγε έρευνα σε 450 CMOs σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο,

Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία. Από την έρευνα προέκυψε ότι περίπου οι μισοί αναγκάστηκαν να περικόψουν την υποστήριξη εξωτερικών agencies (46%) και τους προϋπολογισμούς των τμημάτων (45%), με αντίκτυπο στις πρωτοβουλίες brand-building.

Οι αυξήσεις των τιμών αποτέλεσαν επίσης πρόσθετη πρόκληση (47%). Παρ’ όλα αυτά, καταγράφεται μια ευρεία αποδοχή για τη σημασία του brand-building, το οποίο χρειάζεται να συνεχιστεί. Το 87% των CMO ανέφεραν ότι επένδυσαν στο brand-building φέτος, ενώ 88% δήλωσαν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να επενδύσει κανείς στα brands κατά τη διάρκεια μιας ύφεσης.

Οι CMOs πιστεύουν ότι το brand distinctiveness (47%) είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για το brand resilience μιας μάρκας σε δύσκολους καιρούς, ακολουθούμενη στενά από την ύπαρξη μιας ισχυρής ομάδας performance (41%) και τους ισχυρούς δεσμούς μεταξύ των customer insights και της μάρκας (40%). (Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα