Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: Δράση προβολής με σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα
Παρουσία στην εκπομπή του Open TV, «Ώρα Ελλάδας», είχε η Βούλα Πατουλίδου, Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με αφορμή τη «πλατινένια» διάκριση του οργανισμού στα Tourism Awards 2023 της Boussias Events. Η Βούλα Πατουλίδου ανέφερε, χαριτολογώντας, ότι με το μετάλλιο της δεν κυκλοφόρησε ποτέ, αλλά με το Platinum βραβείο που κέρδισε ο οργανισμός για την προβολή της
Όπως τόνισε, πρόκειται για μια εσωτερική παραγωγή, η οποία συνέβαλλε και στην εξοικονόμηση πόρων, ενώ αναφέρθηκε στα σημαντικά αποτελέσματα που έφερε στην πόλη. «Στην Ελλάδα το θέμα είναι η συνεργασία», ανέφερε η ίδια και προσέθεσε:
«Όταν με ρωτούν “πώς τα κατάφερες;”, λέω δυο βήματα πίσω. Αρκεί να γίνει». Τόνισε επίσης την αξία της έρευνας, αναφέροντας: «Εγώ τις αμφισβητήσεις με έναν τρόπο τις αντιπαλεύω, με έρευνα. Κάναμε μια ερεύνα με το λιμάνι και περιμένουμε τα αποτελέσματα για τον κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα που θα αφήσουν στην Θεσσαλονίκη οι κρουαζιέρες». Δείτε το βίντεο.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Τουρκία: Οι τράπεζες ρίχνουν σωσίβιο στη λίρα, αλλά αυτή συνεχίζει να βυθίζεται
- Die Zeit: Γιατί το Αιγαίο έχει μετατραπεί σε ακριβό προορισμό
- Deutsche Bank: Πρωταθλήτρια στις αποδόσεις η ελληνική αγορά – Πώς κινήθηκαν ομόλογα και εμπορεύματα
- ΑΔΜΗΕ: Ολοκληρώθηκε η νέα διασύνδεση Ελλάδας-Βουλγαρίας
- Σύλλογος Προσωπικού Alpha Bank: Νικητής των εκλογών ο Ενωμένος Σύλλογος με 94,55%
- Αρκούδες κατέστρεψαν κυψέλες σε περιοχές της Ηπείρου
- Τα 12+2 οικονομικά μέτρα των προγραμματικών και οι... εκπλήξεις
- Ο ΟΦΥΠΕΚΑ μπαίνει στο περιοδικό Σχεδία με Όλυμπο και Ασπροπάρη (φωτο)
- «Δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες» να ανανεωθεί η συμφωνία για τα σιτηρά, υποστηρίζει το Κρεμλίνο
- ΕΥ: Δυσπιστοι οι καταναλωτές προς τα οφέλη της ενεργειακής μετάβασης
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Το χιούμορ επισκίασε το purpose στα φετινά Cannes Lions
- Sleed και Frezyderm ανανεώνουν τη συνεργασία τους
- Νέα συνεργασία Mediacube και Αttica
- Η Helleniq Energy βραβεύει ξανά αριστούχους Λυκείων όμορων δήμων
- «Φρένο» στην ενεργειακή µετάβαση βάζει η κλονισµένη εµπιστοσύνη των καταναλωτών
- Νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος για Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας
- Ολοκληρώνεται η εξαγορά της Tag από την Dentsu
- Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: Δράση προβολής με σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα
- Η Beiersdorf υλοποιεί παγκόσμιο media review
- Η κλιµατική αλλαγή επηρεάζει τον οικογενειακό προγραµµατισµό
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης: Δράση προβολής με σημαντικό κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα
- Ο όμιλος GEP, Great Place to Work
- Η Helleniq Energy βραβεύει ξανά αριστούχους Λυκείων όμορων δήμων
- Η κλιµατική αλλαγή επηρεάζει τον οικογενειακό προγραµµατισµό
- «Φρένο» στην ενεργειακή µετάβαση βάζει η κλονισµένη εµπιστοσύνη των καταναλωτών
- Το χιούμορ επισκίασε το purpose στα φετινά Cannes Lions
- Ολοκληρώνεται η εξαγορά της Tag από την Dentsu
- Η Beiersdorf υλοποιεί παγκόσμιο media review
- Νέα συνεργασία Mediacube και Αttica
- Νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος για Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Die Zeit: Γιατί το Αιγαίο έχει μετατραπεί σε ακριβό προορισμό
- Τράπεζα Πειραιώς: Στο +4,68% οι τιμές των αγροτικών προϊόντων τον Ιούνιο
- Daily Telegraph: Η Άνδρος στα 10 καλύτερα «μυστικά» νησιά της Μεσογείου
- ΕΕ: 106 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση των ωκεανών και των υδάτων
- Η SKY express επαναπροσδιορίζει την Business Class, παρουσιάζει την BLISS
- Τουρκία: Οι τράπεζες ρίχνουν σωσίβιο στη λίρα, αλλά αυτή συνεχίζει να βυθίζεται
- «Δεν υπάρχουν πολλές ελπίδες» να ανανεωθεί η συμφωνία για τα σιτηρά, υποστηρίζει το Κρεμλίνο