Παρουσίαση του programmatic δικτύου Humanads στον ΣΔΕ

Το νέο premium programmatic διαφημιστικό δίκτυο Humanads είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει στο ΔΣ του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), την Τρίτη 25, Απριλίου, η Ειρήνη Σαχά, ιδρύτρια της Acrossmedia241. Τα μέλη του ΔΣ υποδέχτηκαν με ενδιαφέρον το νέο εγχείρημα, το οποίο έχει ως στόχο τον επαναπροσδιορισμό της αξίας της online διαφήμισης για τα brands και την κοινωνία.

Το Humanads διασφαλίζει ένα premium και uncluttered ψηφιακό περιβάλλον, το οποίο διαμορφώνεται από τα websites των μεγαλύτερων

ομίλων ψηφιακών Μέσων της χώρας (Alter Ego Media, Attica Media Group, DPG Digital Media Group, Liquid Media).

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το programmatic υλοποιείται με όρους κοινωνικής αλληλεγγύης, καθώς το 10% των κερδών από κάθε καμπάνια του δικτύου Humanads θα αποδίδεται από την Acrossmedia241 σε επιλεγμένες ΜΚΟ που θα μπορούν να επιλέγουν και οι ίδιοι οι χρήστες/ επισκέπτες των websites.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, η Ξένια Κούρτογλου, ιδρύτρια της Focus Bari, παρουσίασε τα κυριότερα ευρήματα της πανελλαδικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Acrossmedia241 και συνέβαλε στη διαμόρφωση του Humanads, σχετικά με την αντίληψη και την αποδοχή των Ελλήνων για τη διαφήμιση σε όλα τα επιμέρους κανάλια της.

Keywords
Τυχαία Θέματα