Σε νέα ανάπτυξη η καμπάνια «Χρυσή Επιλογή» της Melissa

Το δεύτερο και τελευταίο σποτ, στο πλαίσιο της νέας επικοινωνίας της Melissa Κίκιζας, για τη σειρά ζυμαρικών Χρυσή Επιλογή βρίσκεται από χθες στον «αέρα», φέροντας την «υπογραφή» της The Newtons Laboratory.

Το concept της καμπάνιας αναφέρεται σε όλες τις στιγμές που τα πράγματα ίσως δεν πήγαν ακριβώς όπως περιμέναν οι εμπλεκόμενοι. Τουλάχιστον, όμως, τα ζυμαρικά Melissa Χρυσή Επιλογή ήταν εκεί για να τους βοηθήσουν να τις γεμίσουν, σημειώνοντας ότι «στη ζωή, μπορεί να μην κάνουμε πάντα τη Χρυσή Επιλογή. Έχουμε όμως πάντα τη δυνατότητα να την κάνουμε στα ζυμαρικά με τα Melissa Χρυσή Επιλογή».

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, καθώς και με amplification σε digital περιβάλλον και below ενέργειες. Την παραγωγή των ταινιών ανέλαβε η Stefi Productions, σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.

Keywords
Τυχαία Θέματα