Στη McCann το global creative της PwC

Σύμφωνα με πληροφορίες του AdAge, η McCann ορίστηκε ως το global creative agency της PwC. Ο παγκόσμιος CEO της McCann Worldgroup, Daryl Lee, έγραψε σε ένα εσωτερικό memo του agency,

την 1η Φεβρουαρίου, ότι η νίκη ήταν αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας μεταξύ των ομάδων McCann, McCann Enterprise και MRM στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο.

Ως αποτέλεσμα, η McCann θα λανσάρει φέτος μια creative πλατφόρμα για την εταιρεία, η οποία θα δημιουργηθεί σε συνεργασία με τη FutureBrand. Στο spec συμμετείχαν, επίσης, η VML και η BBDO. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν η PwC είχε προηγουμένως global creative agency.

Η εταιρεία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με πολλά agencies, συμπεριλαμβανομένων των R/GA και VML. Στέλεχος της R/GA δήλωσε ότι το agency συνεργαζόταν με την PwC από το 2017 σε μια σειρά έργων, αλλά δεν είχε αναλάβει τον global λογαριασμό της, επιβεβαιώνοντας ότι η R/GA δεν συνεργάζεται επί του παρόντος με την PwC σε τρέχοντα projects.

(Πηγή: AdAge)

Keywords
Τυχαία Θέματα