Τα s/m σταθερά κυρίαρχα στον διαφημιστικό ραδιοφωνικό χρόνο

Στα 106.468.171 δευτερόλεπτα έκλεισε το εννεάμηνο του 2023 σε επίπεδο ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, καταγράφοντας μείωση 6,53%, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2022.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε το Spot Monitor, το διάστημα Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2023, η Αθήνα σημείωσε μείωση 1,02%, η Θεσσαλονίκη 10,01% και η Περιφέρεια 8,77%. Καμία έκπληξη σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζομένων, καθώς η κατηγορία τρόφιμα-ποτά παραμένει

στην κορυφή της επένδυσης στη ραδιοφωνική προβολή, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες διασκέδαση, δημόσιο και εξοπλισμός οικοδομής.

Σε επίπεδο brands, το top 3 εξακολουθούν να καταλαμβάνουν αλυσίδες super markets, με τη Μασούτης να καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από την ΑΒ Βασιλόπουλος και τη Lidl.

Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε επίπεδο μήνα, τα περισσότερα δευτερόλεπτα προβολής καταγράφηκαν τον Ιούνιο.

Keywords
Τυχαία Θέματα