Τι αναζητά η Gen Z από τα προγράμματα επιβράβευσης;

Στο σύγχρονο επιχειρησιακό τοπίο, η Gen Z αναδεικνύεται ως υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο του marketing, την οποία οι marketers ανά τον κόσμο θέλουν να προσελκύσουν με τα προγράμματα επιβράβευσης. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη γενιά στον κόσμο αυτή τη στιγμή, που μέχρι το 2025 θα αποτελεί το 27% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού.

Για να είναι όμως τα προγράμματα Loyalty ελκυστικά για τους νέους, οι marketers πρέπει να κατανοήσουν το προφίλ και τις αξίες τους, τα προβλήματα και τις προσδοκίες τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι νέοι της γενιάς Z δεν μένουν πιστοί στα brands και βρίσκονται πάντα

σε αναζήτηση των καλύτερων προσφορών.

Γι’ αυτή τη γενιά θα μιλήσει ο Tom Peace, Διευθύνων Σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας The Loyalty People, στο συνέδριο Customer Loyalty Management της Boussias Events που θα πραγματοποιηθεί στην OTEAcademy στις 20 Σεπτεμβρίου. Περισσότερα στο www.loyaltyconference.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα